Skocz do zawartości

Pomoc w wybraniu sprzętu na szczupaka - zestaw spiningowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam prośbę do starych wyjadaczy :P szukam fajnego zestawu na szczupaka , jestem raczej amatorem. Chce się zmieścić max 150 zł kijek + młynek i proszę was o konkretne przykłady mogą być linki do allegro. Ja osobiście znalezłem zestaw :

- wędka JAXON CANTARA SPINNING 2,70 m / 40 g ,
- kołowrotek spinningowy JAXON ARSEN XTA 200 .

 

Zestaw spiningowy Cantara 2,70 + Jaxon Arsen XTA 200

 

cena za zestaw 149 zł i zauważyłem ze facet tych zestawów sprzedaje bardzo dużo . Pozdrawiam i czekam na konkrety :)

Edytowane przez wind
edycja linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Za ta kwotę dużego wyboru nie ma. Ta oferta z allegro wydaje się być ok. Do sezonu szczupakowego jeszcze dwa miechy. Może dozbieraj jeszcze parę złotych kosztem drobnych wyrzeczeń i będziesz miał jakiś fajniejszy komplet. Za 200-250 zł można by już coś wybrać ciekawego. Jak coś to mogę poszukać czegoś w tej kwocie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i może :) Ja fanem Jaxona nie jestem. Jeden złamany spinning i rozwalone krzesełko na pierwszym posiedzeniu i im podziekowalem. Są też ludzie którzy chwała ich sprzęt. Musisz sobie sam wyrobić opinie. Możesz kupić ten zestaw bo cena jest nie duża. Tylko ten spinning moze byc pałowaty bo ciężar wyrzutu aż do 40 gr, na okonie się nie nada. Co do trochę większego przedziału cenowego mogę zaproponować :

NnWersja bardziej miękka, kluchowata. Wędka Shimano Catana 240M lub 240ML (ja wziął bym ML do 21 gr, będziesz miał na szczupłego i okonia)

Cos sztywniejszego. Konger World Champion IRI poszukaj coś o podobnym ciężarze wyrzutowym i długości 2,40-2,70.

Mistrall Aqua Spinn 240

Kołowrotki:

Shimano Nexave 3000

Spro Passion ( dużo dobrych opinii)

Do tego żyła 22-24

Edytowane przez Hubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach