Skocz do zawartości

Co na początek - spining.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w tym roku chcę zacząc swoją przygodę z wędkarstwem i znalazłem się tutaj szukająć miejsca gdzie ktoś może mi coś doradzić. Jestem totalnym amatorem, łowiłem kilka razy na stare kije dziadka. Spodobał mi się, ale wędki od niego powinny leżeć jako okazy kolekcjonerskie na półce. Dlatego potrzebuje kupić jakiś ciekawy zestaw (wędka i kołowrotek). Będę łowił z brzegu na rzece wiśle. W miejscu gdzie chcę łowić są głownie małe ryby, ale rozmawiając z wędkarzami usłyszałem, że " lepiej się przwiązać do drzewa" podobno nie raz i nie dwa łapali tam suma nawet na dżdżownice, a inni amury na trawe szczupaki, karpie oczywiście też są. Na początek nie chciabym wydawać za dużo pieniędzy(a musiałem też wyrobić kartę) więc zdecydowałem się na 1 wędke. Nie chcąc się nudzić mój wybór padł na metodę spiningową. Chciałbym otrzymać jakieś porady aby skompletować w miarę możliwości dobry zestaw do spiningu w granicach ok. 200zł. Oczywiście jeśli radzicie jakieś inne metody chętnie posłucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w tych pieniądzach to dużej różnicy nie ma w sprzęcie, więc proponuje iść do sklepu wędkarskiego- "pomacać" co najlepiej leży w dłoni. Ja też miesiąc temu kupowałem swój pierwszy sprzęt spinningowy. Wybór padł na Mitchell fluid spin: KLIK 

Ważne żebyś Ty się dobrze czuł z wędką i żeby nic Cie nie raziło w oczy, bo wędkowanie wtedy nie będzie już tak przyjemne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×