Skocz do zawartości

Pomoc w wybraniu sprzętu.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym wędkarzem. Mam zamiar łowić okonie, nie za duże szczupaki. Za sprzęt maksymalnie mogę dać 250 zł. zastanawiałem się nad modelem wędki:

-Jaxon Charisma Spinning 2,70m / 10-30g

-DRAGON MYSTERY IMPULSE SPIN 5-25G 2,70M

Nie wiem jaki wybrać kołowrotek. Proszę o pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem początkującym wędkarzem. Mam zamiar łowić okonie, nie za duże szczupaki. Za sprzęt maksymalnie mogę dać 250 zł. zastanawiałem się nad modelem wędki:

-Jaxon Charisma Spinning 2,70m / 10-30g

-DRAGON MYSTERY IMPULSE SPIN 5-25G 2,70M

Nie wiem jaki wybrać kołowrotek. Proszę o pomoc w wyborze odpowiedniego sprzętu!

Przede wszystkim powiedz na jakie przynęty zamierzasz łapać (bo jeżeli idzie o paprochy, to wędziska zdecydowanie za mocne) no i gdzie.

Jeżeli chodzi o kołowrotek, to biorąc pod uwagę ograniczone możliwości finansowe, w grę wchodzi chyba tylko shimano catana (ok 140-160 zł) w rozmiarze 2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim powiedz na jakie przynęty zamierzasz łapać (bo jeżeli idzie o paprochy, to wędziska zdecydowanie za mocne) no i gdzie.

Jeżeli chodzi o kołowrotek, to biorąc pod uwagę ograniczone możliwości finansowe, w grę wchodzi chyba tylko shimano catana (ok 140-160 zł) w rozmiarze 2500

Racja. Ja dodam, że jeśli chcesz łowić na duże przynęty, to Catana chyba odpada. Mój kuzyn go ma i ponoć jest świetny, ale tylko do lekkiego spinningu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach