Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,
proszę was o poradę na temat zakupu sprzętu. Do tej pory chodzę na ryby z wędką teleskopową z Biedronki ;) - nie śmiejcie się.. taka prawda :) Pomijając moje umiejętności jako początkującego to chciał bym zacząć od zakupu odpowiedniego sprzętu.

A teraz trochę szczegółów:
- chcę wędkować na spławik
- wody stojące ( dołączam linki do jezior na które chodzę – będzie wam łatwiej doradzić jak zobaczycie gdzie i co tam jest :)
Kompleks Moczydło - Jeziórko
Jezioro Łacha Nowowiejska
- będę łowił z brzegu

Proszę o pomoc w doborze wędziska, kołowrotka, żyłki, spławików, haczyków itd. Jestem początkujący i liczę na wasze porady.

Edytowane przez hege
edycja linków

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
5 minut temu, shaymon napisał:

Do tej pory chodzę na ryby z wędką teleskopową z Biedronki ;)

Nikt raczej się tu nie będzie śmiał, bo sam osobiście mam tą wędkę kupioną cztery lata temu i idealnie się mi sprawuje, zarówno na spławik, jak i rzeczny grunt.

Napisz jeszcze na jakie ryby się będziesz nastawiał bo nie wiem czy proponować coś delikatnego czy wytrzymałego.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak napisałem jestem początkującym więc nie umiem odpowiedzieć na co się nastawiam :) Z tego co się orientuję to chciał bym zasadzić się na białą rybę. Podałem linki do tych miejsc właśnie dlatego że są tam wymienione ryby jakie tam są :) Z tego co się już naczytałem to chyba wędzisko o masie wyrzutu do 20/30g będzie ok na moje potrzeby.. ale nie jestem pewien więc pytam :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
3 godziny temu, shaymon napisał:

Do tej pory chodzę na ryby z wędką teleskopową z Biedronki

Każdy łowi tym na co go stać, ważne aby miał z tego radochę. :)