Jump to content

Zestaw karpiowy do 1200zł

Recommended Posts

Witam jestem początkującym karpiarzem jeśli tak można to nazwać, posiadam kilka wędzisk z dolnej półki na które łapałem swoje pierwsze rybki, ale w końcu nadszedł ten dzień w którym chcę zmienić zestaw na coś lepszego, nie musi to być sprzęt z górnej półki ale już coś takiego w miarę przyzwoitego i trafiłem na trzy ciekawe ogłoszenia a mój budżet jest ograniczony tzn do 1200zł i nie wiem co wybrać proszę was więc o pomoc jakie wędziska lepsze ? jakie kołowrotki lepsze ? sugerować się ilością sprzętu z 1 czy raczej jakością z 2 ? dzięki za jakąkolwiek pomoc, proszę przybliżcie mi temat opiszcie swoimi słowami co byście wybrali i dlaczego ? dziękuję za jakąkolwiek pomoc pozdrawiam.

1: https://www.olx.pl/oferta/zestaw-wedkarski-CID767-IDuWXLr.html

2: https://www.olx.pl/oferta/wedki-karpiowe-CID767-IDuebMB.html

3: https://www.olx.pl/oferta/kompletny-zestaw-karpiowy-CID767-IDuRd01.html

Edited by hege
Edycja tytułu tematu.

W pierwszym ogłoszeniu brakuje informacji na temat wędzisk i kołowrotków. Moim zdaniem długość, krzywa ugięcia i ilość szpul to trochę za mało informacji na podjęcie decyzji.

Nowy parasol Rumpol kosztuje około 200 pln ale sprzedający nie podaje jaki to model. 

Co ciekawe nie zapomniał o wędce z ceną do uzgodnienia. Podał informacje na temat marki całego zestawu :)

Z takim budżetem kupisz coś lepszego.

Jedyne co kojarzę to pokrowce, torby z wędkarskiego oraz buty bo mam tej marki.

Nie lowie karpii i szczegółowe doradztwo z mojej strony nie ma sensu. Potrzebujesz jedną czy dwie wędki? Czytałem wiele pochlebnych opinii o Daiwa Black Widow i sam pewnie bym kupił gdybym szukał karpiówki. Kołowrotki z dobrą opinią to min Shimano Baitrunner.