Skocz do zawartości

Podwieszany sygnalizator brań


Mocarny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zamontowałem dziś zestaw gruntowy na mojej starej spławikowej wędce i sprzedawca stwierdził, że na moje potrzeby skoro jestem początkujący przyda mi się zwykły podwieszany sygnalizator brań taki jak na dołączonym obrazku. I zastanawiam się nad jego budową, bo rozumiem że żyłkę luzuje zaraz za kołowrotkiem i zawieszam go za "oczko" i tylko po tym , że całość idzie do góry zorientuje się, że jest branie? Więc równie dobrze mogłoby tam wisieć cokolwiek co zauważę, że podnosi się do góry? :ph34r: Pozdrawiam

sygbran.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mocarny napisał:

bo rozumiem że żyłkę luzuje zaraz za kołowrotkiem i zawieszam go za "oczko"

Nie! Tą bombkę powinieneś zawiesić pomiędzy pierwszą, a drugą przelotką od kołowrotka, by po braniu ryby nie motać się ze ściąganiem jej z żyłki, by nie wkręcić jej na kołowrotek. 

Tą możesz podwiesić zaraz za kołowrotkiem, bo ona po zacięciu spada z żyłki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jotes napisał:

Nie! Tą bombkę powinieneś zawiesić pomiędzy pierwszą, a drugą przelotką od kołowrotka, by po braniu ryby nie motać się ze ściąganiem jej z żyłki, by nie wkręcić jej na kołowrotek. 

Tą możesz podwiesić zaraz za kołowrotkiem, bo ona po zacięciu spada z żyłki. ;)

ale te oczko jest duże, więc żyłka będzie swobodnie przez nie przelatywać.. nie ma mowy o zbliżaniu się do kołowrotka. Chyba, że kompletnie inaczej wyobrażam sobie montaż i zastosowanie tego ustrojstwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minutes ago, Mocarny said:

ale te oczko jest duże, więc żyłka będzie swobodnie przez nie przelatywać.. nie ma mowy o zbliżaniu się do kołowrotka. Chyba, że kompletnie inaczej wyobrażam sobie montaż i zastosowanie tego ustrojstwa :D