Skocz do zawartości

Wybór 1 wędki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, 

kilka dni temu zdałem egzamin na kartę wędkarska ( w końcu się za to wziąłem), żeby móc legalnie łowić ryby( co do zasady wcześniej nie łowiłem).

I co tu więcej pisać , jestem zielony jak trawa na narodowym dlatego postanowiłem zasięgnąć języka na forum co by mi kitu nie wcisnęli w sklepie( pracuje jako kupiec wiec tym bardziej byłby wstyd gdybym dał się naciąć :P).

1. Interesuje mnie łowienie metoda spławikową 

2.planuje łowić na jeziorach ( na poczatku tych dzierżawionych od PZW, a jak mi się bardzo spodoba to sobie wykupie licencje na wody PZW)

3. Co do ryb to raczej te małe/ średnie rybki( okonie, plotki, leszcze)

4. Łowić będę z brzegu

Nie wiem tylko jaka wędkę a raczej kij kupić do wędkowania na spławik ( kołowrotek mam od ojczulka , ma abu garcie C4- starszy model ale w bardzo dobrym stanie).

czy jesteście w stanie polecić jakaś fajna wędkę do 150 zł tak na początek tal by stosunek ceny do jakości i do moich umiejętości ( a raczej ich braku) był adekwatny ??

 

Z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do łowienia ryb o jakich piszesz potrzebujesz wędziska o niedużym ciężarze wyrzutowym ale ogólnie mocnego i trwałego dlatego że początki wędkarstwa tego wymagają. Używam wędziska z linku niżej i śmiało mogę Ci go polecić. Jedyna jego wada to fakt że jego cena przekracza proponowane 150 zł.

https://allegro.pl/oferta/megabaits-tactix-sl-match-15-3-60m-15g-7830267031

tactixmatch.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Docio napisał:

gdyż Abu Garcia C4 to multiplikator

Myślę, że to nie o ten C4 chodzi, o którym napisałeś. W tatach 80/90 hiciorem sandaczowym, był ten C4.

Godzinę temu, ryukon1975 napisał:

Jedyna jego wada to fakt że jego cena przekracza proponowane 150 zł.