Skocz do zawartości

Wędka spławikowa dla początkującego


aron
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na początek, jako że jestem nowy na forum, chciałbym się przedstawic Dołączona grafika

Nazywam się Arek i pochodzę z najpiękniejszej krainy w tym kraju, czyli z województwa warmińsko-mazurskiego, a dokładniej z Ełku Dołączona grafika

Wędkarstwem interesuję się od zaledwie kilku miesięcy, dlatego w tych sprawach wciąż jestem zielony, prócz wędkowania trenuję także piłkę nożną i prowadzę stronę internetową która sprawia mi wiele frajdy.

Od pewnego czasu planuję zakup pierwszej wędki (wcześniej łowiłem z kolegą który użyczał mi jednej ze swoich) metoda którą chciałbym łowić to spławik, a budżet którym obecnie dysponuję to około 100 zł.

A jeśli chodzi o miejsce w którym będę łowił to są to przeważnie niewielkie jeziora (przeważnie łowię z kładki lub brzegu). Chciałbym wędkę która nadawałaby się dla początkującego wędkarza, jednak nie byłaby tak amatorska jak dla 10-letniego dziecka Dołączona grafika

Proszę o konkrety + najlepiej linki do allegro.

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj na forum.

napisz jeszcze jaką wędką łowiłeś do tej pory, czy był to bat czy wędzisko z kołowrotkiem. Sam raczej polecam do pierwszych kroków w wędkowaniu bata, jest to najprostsza metoda, ciężko coś splątać, łatwo samemu uwiązać zestaw, wygruntować itd.

Budżet masz niewielki ale w dokładając 30-40zł do tej stówki znajdziesz coś z oferty Mikado. Proponuję wędzisko o długości 5-6m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy kolegę na forum :)

Co do wędki, to miałeś na myśli sam kij, czy zestaw z kołowrotkiem?

Linków do allegro na forum nie sypiemy, bo wygasają z czasem i nie ma z nich pożytku dla nikogo później, ale linki do sklepów wędkarskich są OK.

Tu ciekawy kijek z oferty mikado. Nieco przekracza budżet, ale na alle może znajdziesz i taniej.