musti7 Napisano 30 Lipca 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 Witam forumowiczów. Mój wpis póki co jest na razie wyrazem zaniepokojenia z wywiązywaniem się z realizacji zamówienia przez sklep Raven-Fishing. Więc tak- zamówiłem z gazetki promocyjnej Ravena sygnalizator i centralkę Delkima. Wpłaciłem odpowiednią sumę (nie małą-ponad 1100 pln) na konto sklepu. Szybko otrzymałem przesyłkę.Niestety nie ja odbierałem paczkę (odebrał ją jeden z domowników) i paczka nie była otwarta w obecności kuriera. Po otwarciu przesyłki okazało się że w pudełku z centralką znajduje się tylko jej osłona i instrukcja obsługi-centralki brak! Oczywiście zadzwoniłem do sklepu,około g.16.00 , Pan odbierający telefon powiedział mi że sprawa będzie wyjaśniana i oddzwonią wieczorem . Nikt nie oddzwonił,zadzwoniłem więc ponownie około 19.30. Pan odpowiedział mi że sprawa jest dalej wyjaśniana ,zadzwonia jutro około 15.00-oczywiście nikt nie oddzwonił. Dzwonię więc ponownie po dwóch dniach-odbierający Pan wyjaśnia mi, że On nic więcej nie może zrobic ,że stany magazynowe się zgadzają ,a samą sprawą zajmuje się kierownictwo sklepu ,ale mają moje namiary i oczywiście 'oddzwonią' (jak do tej pory mieli z tym spory problem).Więc czekam .Czy sklep okaże się rzetelny i wiarygodny -zobaczymy. Piszę to jako przestrogę dla potencjalnych klientów - sprawdzajcie paczki w obecności kuriera! .Sam sporo zamawiam i przyznam się szczerze że nigdy nie sprawdzałem zawartości przy kurierze-mój błąd! Nie chcę szkalowac sklepu ,nadal wierzę że centralkę otrzymam-stan na dzisiaj jest taki jak opisałem.Czy będę zadowolony bądż rozczarowany powiadomię Was po ewentualnym rozwiązaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicco Puccini Napisano 1 Sierpnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 I jak tam sprawa, stoi nadal czy ruszyła się coś do przodu? Przy takiej kasie wydaje mi się, że postąpią normalnie i jakoś to rozwiążą z tobą....Swoją drogą dobrze, że napisałeś o tym. Ja też nigdy w sumie nie otwierałem przesyłek w obecności kuriera, jakoś nigdy mi do głowy nie przyszło, że coś może być nie tak z paczką skoro zamawiam z dobrego źródła sprzęt , płacę czasem ładnie pieniądze i przesyłka idzie kurierem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hege Napisano 1 Sierpnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 Witam, Czy można prosić o skan odebrania paczki z tego sklepu? oczywiście imię i nazwisko można wykreślić.. W internecie można napisać wszystko, jeżeli mam brać Twój post na poważnie prosił bym o potwierdzenie go.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti7 Napisano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 Witam ponownie. Co do przesyłki z Ravena. Otrzymałem maila z przeprosinami a po dwóch dniach paczkę -z drugim czerwonym sygnalizatorem -zamiast zamawianej centralki!Paczkę odebrała matula oczywiście bez sprawdzania jej! W sumie nie wiem czy się cieszyc czy płakac. Cóż centralka jest trochę droższa ,ale straciłem niewiele a drugi sygnalizator i tak miałem kupic , może niekoniecznie teraz i niekoniecznie czerwony no ale. Szczerze mówiąc już mi się nie chce dzwonic ani wysyłac maili ,musiałbym odsyłac sygnalizator i znowu czekac na-' byc może centralkę'!. Sytuacja jest trochę groteskowa ale prawdziwa. Mariuszu nie muszę Ci niczego udowadniac, poza tym nie mam skanera.Jeśli mi nie Wierzysz to trudno -przeżyję to. Nie chcę nikogo zniechęcac do zakupów w tym sklepie, zamawiałem tam wcześniej-bez żadnych problemów i w korzystnych cenach. Nie do końca jestem happy ale do wieszania się też chyba nie mam powodu- w końcu' lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu'. Połamania kija i oby Wam taka sytuacja się nie wydarzyła liczę że był to jedynie odosobniony przypadek. A teraz jadę na karpie-sprawdzę sygnalizatory ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awanti Napisano 4 Sierpnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2012 To i tak w porządku ciebie potraktowali . Miłaem podobna sytuację, bo zamiast kołowrotka wartego ok 600 zł przysłali mi model warty 300 zł . Jedyne co mi powiedzieli , to że u nich wszystko się zgadza i ewentualnie mam skierować sprawę do sądu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti7 Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Wysłałem maila . W końcu odpowiedział ktoś kompetentny i że osobiście będzie pilotował sprawę (miły pan obiecał poza zamawianą centralką-coś gratis). No i dzisiaj kurier przywiózł centralkę-oddałem sygnalizator. Gratisu nie było ale to bajka-ważne że mam zamawianą centralkę. Tak że sprawę uważam za zamkniętą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wind Napisano 9 Sierpnia 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2012 Oki, temat jako taki również za chwilę zamykam, najważniejsze, że wszystko skończyło się pozytywnie. Wszędzie pracują tylko ludzie, jedni robią to co robią z przyjemnością, inni po prostu chodzą do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlotaRybka_com_pl Napisano 20 Września 2012 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Zgadza się,szkoda tylko że cierpi na tym sam klient.. Ale cóż,jesteśmy tylko ludźmi i dobrze ze cała sprawa zakończyła się pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi