Skocz do zawartości

Daiwa 2.7+Royal Graphite


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry/dobry wieczór.

Pozwoliłem sobie już przyznać, że absolutny nowicjusz stąd też może śmieszne, młodzież mówi lamerskie, pytanie.

Dostałem od teścia teleskop Daiwa 376 me-2.7m, ccg 80%, z kołowrotkiem Royal Graphite 804 dx. Pewnie to szmelc, tanioszka w lombardzie za +50. Ale lubię teścia i może fajnie by było użyć go kiedyś, a nie wyrzucić. Da się tego używać? Czytam Forum i na razie miesza mi się od nazw-feeder, bolonka, odległościówka, bat, itp. Jestem nauczycielem więc zawsze zawodowo uczę czegoś od początku i żadne pytanie mnie nie dziwi. Jak jest sens, to podpowiedzcie proszę, o jakie elementy musiałbym ten "wynalazek" uzupełnić (jaki spławik, żyłka, przypon). Niedaleko są wyrobiska po glinie z białorybem. Mógłbym miło spędzić czas patrząc na spławik. Serdecznie pozdrawiam- zielony nowicjusz.

IMG_5465.jpg

IMG_5468.jpg

Edytowane przez sady
dodanie zdjęć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj wszystkie napisy jakie znajdziesz na wędzisku, bo coś mi się wydaje, że to spinning pod sztuczne przynęty a nie pod spławik albo jakaś ciężka gruntówka.

Jednak jeśli na poważnie chcesz się z teściem wybrać nad wodę, to w pierwszej kolejności zdaj kartę wędkarską i pokaż, że poważnie podchodzisz do tematu, to mu się głupio zrobi, że dał ci taki szrot.

No i nijak nie mogę rozszyfrować tego ccg 80%. Ktoś, coś...wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi napisami?

Jeśli innych nie ma to obstawiam ciężką gruntówkę, teleskop typu travel.

Zmiana. Po prześledzeniu mnóstwa stron obecnie stawiam na teleskop typu float w wersji travel z cw 40-80 g. Znalazłem dane dla wersji 2,1 z cw 50 g i dla wersji 3,3/3,6 z cw 40-80 g.

To CCG jakie znalazłem w odniesieniu do blanków to kolor-Clear Color Graphite.