Jump to content

Recommended Posts

Zeszłego roku spławikowcy byli bardziej wylewni ;) 

Witam jade na weekend do teściów,w okolicach Drawna ,może znalazł by sie ktoś kto ma doświadczenia na Drawie chodzi mi o przynęty na ta pore roku... jeżdżę tam często...aż wstyd że bez kija chodze...

W dniu 25.02.2020 o 11:08, jungu napisał:

Rozpoczynam sezon !

Wczoraj opłaciłem kartę, dzisiaj szybki wypad przed pracą na rybki zaowocował pięknym garbuskiem.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Piękny okoń. Połamania!

Witam
mam pytanie  zacząłem  ostatnio wędkować  metodą spiningową 
zakupiłem spining do 21gr  i moje pytanie brzmi jaki kołowrotek najlepiej kupić do takiej wędki 
pytam ponieważ jestem początkujący jeżeli chodzi o ta metode 
 z góry dziękuje i
 Pozdrawiam 

Proszę założyć temat w odpowiednim dziale.

A przywitać się nie łaska? Wypadałoby. :diabelek:

W dniu 26.03.2020 o 06:59, Alexspin napisał:

A przywitać się nie łaska? Wypadałoby. 

nie ma jak to odpowiedź na temat :D

Nie wiem jak u Was, ale mi mija sezon pod znakiem zapytania .... Czy w ogóle coś jeszcze złowię w tym roku....?

Ponad 26 wyjazdów spinningowych średnio po 3h i zero ryb. Poza kilkoma niewymiarowymi sandaczami i krótkim nieudanym holu bolenia +- 70, nie udało mi się przechytrzyć ani jednej sztuki.  Na pobliskich zbiornikach dramat, nikt nic nie łowi.

Jedynie w czerwcu ruszył się trochę sum.  W ub. roku o tej porze bolenie trzaskały jak szalone w starych miejscówkach na zaporówce, a teraz ślad po nich zaginął... Jak dotąd słyszałem tylko o jednym szczupłym złowionym w moim regionie i to był jeszcze nie wymiarek.

Jakaś klątwa na mnie wlazła czy coś ?:wacko:

Adam, nie załamuj się, nie jesteś sam...;):(

Dopiszę się do tego dramatu. Ryby łowie ponad 20 lat ale doświadczenie ze spinningiem to zaledwie kilkanaście godzin :)