Skocz do zawartości

Zestaw spławikowy dla amatora


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Chciałbym kupić sprzęt spławikowy, który posłuży mi również do spinningu. Do dyspozycji mam myślę 250zł, to jest maksimum, plus 50 zł na spławik, żyłkę, stopery itp.

Najlepiej gdyby to była wędka teleskopowa.

Jestem totalnym amatorem, parę razy byłem na łowisku, ale nic poza tym. To będzie mój pierwszy zestaw, szukam czegoś, co starczy mi na kilka lat.

Chciałbym jeszcze dodać, że znalazłem wędkę JAXON INTENSA GTX TELE PRINCE oraz kołowrotek JAXON PASSION FREE RUN XT. Nie wiem czy mogę podać link do strony w sklepie. Czy to jest odpowiedni sprzęt?

Jeszcze jedna poprawa: Zamierzam łowić w wodzie stojącej, rekreacyjnie - małe, średnie ryby. Zamierzam zarzucać do 25 metrów

Edytowane przez grzesiek00
uzupełnienie tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, grzesiek00 said:

Chciałbym kupić sprzęt spławikowy, który posłuży mi również do spinningu

Nie ma czegoś takiego. Metody są tak różne że nie da się pogodzić. Wyobraź sobie że chcesz kupić buty odpowiednie na grzyby i dyskotekę. 

Przemyśl to i zdecyduj się na jedno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zwykły michał napisał:

Nie ma czegoś takiego. Metody są tak różne że nie da się pogodzić. Wyobraź sobie że chcesz kupić buty odpowiednie na grzyby i dyskotekę. 

Przemyśl to i zdecyduj się na jedno. 

Myślałem, że spinning też jako tako pozarzucam, no trudno.. Decyduję się na spławik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może kołowrotek MIKADO MIKAZUKI 2006FD będzie lepszy? Ten ma mniejszą pojemność szpuli, więcej ocen oraz przedni hamulec. Przełożenie 5.0:1, 5+1 łożysk. Do tego wędka JAXON INTENSA GTX TELE IMPULSE, 390cm, cw. 5-30g. Panowie, dobry zestaw? Wypowie się ktoś "obeznany"? 

Edytowane przez grzesiek00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto