Skocz do zawartości

Dobieram sprzęt


Rafalsky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, w tym roku postanowiłem sobie że minimum dwa razy w miesiącu będę robił wypad z wędką :D

Prawda jest taka że nigdy nie miałem swojej wędki, zawsze brałem od ojca, wybrałem sobie sprzęt i bardzo Was proszę o opinie i poradę w tej kwestii.

Jestem totalnym amatorem, wydaje mi się ze sprzęt nie będzie mocno eksploatowany, tak jak napisałem wcześniej, planuje robić wypad dwa razy w miesiącu, jak wyjdzie zobaczymy... :)

KIj:

Robinson Stinger Zander Spin 2,10m 10-45g

Kołowrotek:

JAXON CAYMAN CRI 300

JAXON CAYMAN CRI 200

Jaka jest różnica między nimi?

Przypon:

DRAGON CLASSIC SURFSTRAND 7X7 - [9kg/30cm]

Plecionka:

OCTA BRAID FLUO ŻÓŁTA 0,20mm/150m 18,1kg

 

Sprzęt raczej tani, ale nie chce wydawać milion monet ponieważ trzeba dokupić podbierak i kilka gumek,a  chce też zrobić sobie oddzielną wędkę spławikową.

Proszę o wyrozumiałość :) i  sugestie.

 

Pozdrawiam Rafał

Edytowane przez hege
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kołowrotki różnią się wielkością/ pojemnością szpuli a zarazem wagą. Kij i plecionka sugerują grube łowy, ciężkimi przynętami. Obawiam się, że ten młynek może nie wytrzymać. Chyba, że to kij i plecionka są dobrane z wielkim zapasem. Napisz jakie ryby chcesz łowić i gdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie jeziora, kanał Żerański i Zalew Zegrzyński.

Jeżeli chodzi o sprzęt z zapasem, dobierałem bazując na informacjach które znalazłem gdzieś w necie o sprzęcie dla amatorów i na tym co mi się podoba :diabelek:, jednak moim zdaniem zapas może się przydać żeby nie obawiać się że "coś rypnie" przez brak umiejętności 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach