Jump to content
Marcin Rękawek

Wybór wędziska bezprzelotkowego (bata) 600

Recommended Posts

Dobry Wieczór Forumowicze,

Na wstępie chciałbym się z Wami serdecznie przywitać, jako że jest to mój pierwszy wpis na tym forum.

Zwracam się do Was również z prośbą o pomoc w wyborze "bata" 6,0 m. Na chwilę obecną to już moja trzecia godzina grzebania w czeluściach internetu i... nic. Wybór duży a opinii jak na lekarstwo. Chciałbym zaznaczyć również, iż w dziedzinie wędkowania jestem totalnym laikiem a wędzisko chciałbym sprezentować swojemu teściowi (więc "lipa" nie wchodzi w rachubę ;) ) i jedyne co wiem to to, że ma mieć 6,0m długości i ma być jak najlżejsza. Stary bat złamał się w czasie wędkowania. Cena: do 200 PLN (jeżeli coś ciekawego w tym przedziale cenowym można znaleźć).

Na popularnym serwisie znalazłem takie oferty:

Untitled.jpg.6a8e4b6d7e767c9cfc9e89e37e18ece4.jpg

Z góry bardzo dziękuję za wszelkie sugestie i rady.

4 godziny temu, Marcin Rękawek napisał:

wędzisko chciałbym sprezentować swojemu teściowi (więc "lipa" nie wchodzi w rachubę ;) ) i jedyne co wiem to to, że ma mieć 6,0m długości i ma być jak najlżejsza.

Punktem wyjściowym doboru jest nazwa bata, który się złamał. Znając nazwę, długość jest znana, można sprawdzić jego wagę i to będzie punkt wyjściowy, gdyż jak mnie życie nauczyło, waga wędziska to pojęcie bardzo indywidualne.

Dokładnie jak napisał Docio. Dla jednych masa sprzętu jest kluczowym kryterium podczas jego wyboru. Inni patrzą moim zdaniem bardziej realistycznie i oceniają sprzęt i jego przydatność patrząc znacznie szerzej. 

Profesjonalny sprzęt za taką cenę? Można zrozumieć że masz w tym interes żeby wciskać wszystkim Robinsona ale moim zdaniem przesadzasz. Twoje posty wyglądają jak kopiowane z instrukcji dla przedstawicieli handlowych. 

11 minut temu, zwykły michał napisał:

Twoje posty wyglądają jak kopiowane z instrukcji dla przedstawicieli handlowych. 

Raczej telemarketerów.