Skocz do zawartości

Wybór wędki/kolowrotka


Sulleyy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym wędkarzem rozglądam się za drugą wędką myślę o karpiówce co sądzicie o takim zestawie :

Prologic Carp C1 3,6m 3lbs

albo

Daiwa Black Widow Carp 3,60m 3lbs

do tego kołowrotek

Fox Eos 10000

 

Dodam że głównie będę łowił na wiśle i czasem na jakieś zbiorniki a może polecicie cos innego 

Edytowane przez wind
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam właśnie tego prologica i jest mega mam też Black widow i prologic jest lepszy. Kolego karpiówka w 3 składzie ma o wiele gorszą pracę niż w 2 więc polecam zamienić na dwóczęściową. Foxa eos nigdy nie miałem ale kilku kolegów miało i tak jednemu popsuł się wolny bieg, drugiemu kabłąk się złamał a 4 mówiło że są niezadowoleni z niego. Ja polecam ci okume custom Black cb-60 mam 2 sztuki  już niecałe 2 lata  i są zaj###ste. Dobry hamulec, wygodna rącza, cicha praca. Wolny bieg jest bardzo awaryjny, a to się zatnie , a to nie będzie się go dało regulować kolejny minus wolnego biegu to że młynki z nim są cięższe. Ogólnie polecam ci zestaw prologic C1(w 2 składzie) i okuma custom Black cb-60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Wisła rzeka czy w nurcie pewnie czasem się zdarzy ale głownie bedzie na spokojnej wodzie poza nurtem co do wskazników brań własnie się rozgląda  i kolega polecił mi coś takiego https://www.wedkarski.com/splawiki-sygnalizatory/14400-zestaw-sygnalizatorow-firestarter-pro-alarm-kit-4-1-prologic.html tylko widzę ze już nie można ich dostać ;/ 

 

20 godzin temu, Hubert Kopala napisał: