Skocz do zawartości

Zabezpieczenie łódki przed kradzieżą.


Gość mikolaj37
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mikolaj37

Cześć. W związku z tym że kupiłem następną łódkę i pewnie znów dla złodzieja mam pytanie. Może macie jakieś skuteczne sposoby na zminimalizowanie ryzyka kradzieży? Łańcuch, kłóda to mało. Może jakaś elektronika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikolaj37

Też o tym myślałem. Problem jest tylko w baterii. Czasem z tydzień lub więcej nie pojadę na ryby. Nie znam się na tym ake żeby to działało to musi trzymać baterię min 7 dni i mieć rozmiar pudełka zapałek. Może ktoś, coś? 

 

Żeby nie było niejasności łódka to 7m rzeczna, wiślana pychówka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikolaj37

 Łódka 40 km od domu na rzece samotna stoi. Tak daleko bo tam mam najlepsze miejscówki a zresztą znam tam ludzi żyjących to trochę upilnują. Ostatnio łódkę mi ukradli po 15 min użytkowania. Tzn zwodowałem, przepłynąłem kawałek żeby zobaczyć jak chodzi pod silnikiem, uwiązałem i pojechałem do domu i tu koniec historii mojej łódki. Myślę że na wsi nie wiedzieli że moja bo może dłużej by postała. 

 

Ta foto pułapka to może i dobra ale co z tego jak zobaczę jak kradną a nie poznam złodzieja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mikolaj37 napisał:

 Łódka 40 km od domu na rzece samotna stoi. Tak daleko bo tam mam najlepsze miejscówki a zresztą znam tam ludzi żyjących to trochę upilnują. Ostatnio łódkę mi ukradli po 15 min użytkowania. Tzn zwodowałem, przepłynąłem kawałek żeby zobaczyć jak chodzi pod silnikiem, uwiązałem i pojechałem do domu i tu koniec historii mojej łódki. Myślę że na wsi nie wiedzieli że moja bo może dłużej by postała. 

Fotopułapka. Link w moim poście.

JKarp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mikolaj37 napisał:

Ta foto pułapka to może i dobra ale co z tego jak zobaczę jak kradną a nie poznam złodzieja.