Robertxxx 0 Report post Posted January 9 Czesc, wiem,ze wystawiam się na strzał, jednakże spróbuję Wiadomo,ze jak cos jest do wszystkiego, to czasem bywa do niczego:) ale.. Szukam wędki do metody gruntowej, który sprawdziłaby się zarówno na srednim zalewiku ( tam rzucam koszyczkami ~20g) oraz Wisełce, gdzie zazwyczaj stosuję ok 80-100g:) Zalezy mi na zdecydowanie na wedce niskobudzetowej. Jestem generalnie amatorem i nie mam duzych aspiracji:) chcialbym aby wymienne koncowki zapewnily mi w miare normalne wedkowanie. Na poczatku myslalem o zakupie dwoch wedek jakiegos jaxona pickerka i robinsona stingera ale moze uda sie cos wyposrodkowac:)? (Wiem wiem, dla niektorych taki sprzet to jak lowienie kijem od szczotki) A moze ktos z okolic waw ma jakis fajny kijek uzywany na sprzedaz Pozdr. R 0 Share this post Link to post Share on other sites
Hubert Kopala 65 Report post Posted January 9 Robinson stinger 390 110g ewentualnie 160g powinien być ok. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Robertxxx 0 Report post Posted January 9 Jezeli ktos ma inne propozycje to tez chetnie poczytam:) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Docio 2624 Report post Posted January 9 Propozycja to nie będzie ale słowo w kwestii formalnej. Kupując feeder z większym cw będziesz mógł łowić zarówno w zalewie jak i rzece. Odwrotnie będzie to raczej niemożliwe. W feederze wskaźnikiem brań jest szczytówka i nawet w cięższych modelach jest ona wystarczająco czuła. Swoim Konger Aviator cw 150 bez problemu widzę brania rybek 15 cm łowionych w jeziorze choć sprężyna z zanętą nie waży więcej jak 30-35 g. 0 Share this post Link to post Share on other sites