Skocz do zawartości

sprzęt dla początkującego na grunt, spławik, spinning


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

W kwestii wędkarstwa jestem totalnym laikiem, dopiero wdrażam się w tajniki tego sportu. Wędkę miałem w rękach kilka razy, także rzucić potrafię mniej więcej.

Ale do rzeczy, chciałbym się was poradzić czy taki sprzęt jaki zamieściłem w linkach poniżej w zupełności dla amatora wystarczy. Nie będę jakoś często jeździł na ryby, kilka razy w miesiącu.

Jeśli chodzi o wody to głownie Wisła i wody stojące (jeziora)

Odnośnie gatunków ryb jakie będę łowił to na początku nie mam jakiś większych ukierunkowań. Zapewne z czasem takie się pojawią, jednak na początek pewnie będę łowił rekreacyjne by się oswoić i nauczyć co z czym się je.

Sposób połowu to tak jak w temacie. Chce sprawdzić, który najlepiej mi się spodoba i pewnie wtedy bardziej ukierunkuje swoje upodobania. Oczywiście wiem że maksymalnie mogę mieć zarzucone 2 wędki ale zmieniać nie zaszkodzi.

Oto sprzęt jaki znalazłem na popularnym portalu:

1. ZESTAW 2x FEEDER 3,6m 2x KOŁOWROTEK POKROWIEC Z11

2.ZESTAW GRUNTOWY JAXON WĘDKA 3,6m KOŁOWROTEK ZF1

3.SPINNING jaxon ANTRIS 2,4m 3-12g WĘDKA węglowa

4.ZESTAW SPINNINGOWY WĘDKA JAXON kołowrotek

Domyślam się, że nie jest to sprzęt światowej klasy, jednak czy na rozpoczęcie przygody z wędkarstwem jest wystarczający?

Numer 1,2 myślę, że może służyć do gruntowego jak i do spławika na początek oczywiście.

Edytowane przez hege
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj gotowych zestawów bo to zwykle tandeta. Bardzo czesto padają pytania odnośnie sprzętu na początek.

31 minutes ago, TheWojt said:

Numer 1,2 myślę, że może służyć do gruntowego jak i do spławika na początek oczywiście.

Jedno albo drugie. Nie da się połączyć tak żeby było wygodnie i skutecznie. Zniechęcisz sie po pierwszym wyjeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach