Skocz do zawartości

Poradnik dla początkującego (Pytania)


Zywer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Jestem nowy, chciałem się zapytać czy można tutaj dostać różne porady od zawodowych osób w sprawie wędkarstwa? Chciałbym zadać parę pytań które mnie nurtują. Jestem początkującym i chciałbym się dowiedzieć czegoś.

1. Mianowicie, czy wie ktoś czego warto się nauczyć w tym roku na kartę wędkarską? (Typu jakie ryby wypuszczać itp) 

Drugie nurtujące mnie pytanie to, czy w każdym starostwie trzeba pisać testy na kartę wędkarską? 
Pytanie nr. 3, jeśli już się zdobędzie kartę wędkarską, na ile wędek można łowić? 

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeśli napisałem w złym temacie lub kategorii na stronie, jestem tutaj nowy. Przepraszam za amotorstwo, liczę na pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. Jak zwykle, wszystkiego co obowiązuje a czego dowiesz się w najbliższym Kole PZW.

Ad 2. Kartę Wedkarską zdajesz w Kole PZW lub w Okręgu PZW a nie w starostwie. Po egzaminie dostajesz potwierdzenie zdania egzaminu i dopiero w tym zaświadczeniem udajesz się do starostwa i składasz wymagane dokumenty oraz dokonujesz opłaty.

Ad 3. "Zdobędzie"!? Masz zamiar włamać się do starostwa lub kupić fałszywy dokument?

Gdy zdasz egzamin to będziesz wiedział na ile wędek wolno Ci będzie łowić, ze szczegółami odnośnie metod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Zywer napisał:

Cześć! Jestem nowy, chciałem się zapytać czy można tutaj dostać różne porady od zawodowych osób w sprawie wędkarstwa? Chciałbym zadać parę pytań które mnie nurtują. Jestem początkującym i chciałbym się dowiedzieć czegoś.

1. Mianowicie, czy wie ktoś czego warto się nauczyć w tym roku na kartę wędkarską? (Typu jakie ryby wypuszczać itp) 

Drugie nurtujące mnie pytanie to, czy w każdym starostwie trzeba pisać testy na kartę wędkarską? 
Pytanie nr. 3, jeśli już się zdobędzie kartę wędkarską, na ile wędek można łowić?