Skocz do zawartości

Kupiłem sprzęt i co dalej ?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć liczę na wasza pomoc jako iż jestem naprawdę zielony w tym temacie i nie mam kogo podpytać z znajomych ani nie chce truć ludzia głowy mam do was zapytanie.

https://allegro.pl/oferta/zestaw-wedkarski-karpiowy-jaxon-2x-wedka-kolow-z22-7323386560?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_pla_sport_turystyka_fishing_a1&ev_adgr=fishing_a1_ref&gclid=CjwKCAjwy42FBhB2EiwAJY0yQlexhlcXk-TLyBgyYDhey5JQknIMvIwVsklwsUOPpDsRSdBETzHTehoC3qIQAvD_BwE

Kupiłem ten oto zestaw i do tego kulki proteinowe jak wyczytałem na internecie.

Co jeszcze do tego wszystkiego muszę dokupić żeby mieć już gotowe i żeby zostało tylko pojechać nad jezioro złożyć zestaw i cieszyc się z tego sportu ?

Najlepiej powiedzieć co muszę dokupić i wkleić jakis link z filmem jak to pomontowac.

Proszę nie piszcie mi o innych metodach połowu ryb bo ta mi odpowiada najbardziej i z czasem chialbym się edukować i zmieniać powoli sprzęt na lepszy Bo wiem że ten taki na naukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po samym zakupie widać że jesteś zielony ;) 

Puszka kukurydzy konserwowej będzie bardziej uniwersalna i co ważne dużoooo tańsza. Kulki są z reguły na duże ryby. 

5 minutes ago, Damiandamian said:

Najlepiej powiedzieć co muszę dokupić i wkleić jakis link z filmem jak to pomontowac.

Nie zrozum mnie źle ale masz takie same możliwości wyszukiwania. Interesuje Cię wiązanie haczyków i budowanie zestawu karpiowego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, m4ko napisał:

to mogę powiedzieć tylko jedno, Nad Wodę!!

A tam sie dowiesz czego nie wiesz, to nie Matrix ze ktoś Cie zaprogramuje w kilka minut tylko doświadczenie gromadzone latami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Damiandamian napisał: