Skocz do zawartości

Wędka do łowienia drapieżników, dla nowicjusza.


K4rgul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

Od razu na wstępie zaznaczę że jeśli chodzi o samo wędkowanie nie jestem nowicjusze, ponieważ wędkować zacząłem jakoś w 2008 roku, wtedy miałem swoją pierwszą wędkę, kupioną za jakieś 29 zł Jaxon Adventure jakoś tak brzmiała nazwa, niestety uległa ona nieszczęśliwemu wypadkowi i pękła, później zakupiłem za około 100-120 zł wędkę Dragon Millenium Heavy Duty "kogut" c.w 20-60g 1,90cm, mam ją po dziś dzień, aczkolwiek zbyt często ją nie łowiłem, ale ostatnio powróciła u mnie ochota na ponowne rozpoczęcie przygody z wędkowaniem, miałem kilku letnią przerwę. Dla tego miałbym też pytanie, jeśli ktoś będzie w stanie odpowiedzieć na to pytanie to będę wdzięczny, mianowicie co uważacie na temat tej właśnie wędki od dragona. A pytanie główne jakie do Was mam jest następujące, postanowiłem przeznaczyć na zakup nowej wędki coś pomiędzy 300-400 zł, dla tego też chciałbym Was zapytać, co w tej kwocie polecacie, niżej podaje co chcę łowić, gdzie i w jaki sposób:

-głównie szczupaki, na łowiskach, na których będę łowił występują również okonie i możliwe że sumy (lecz na temat sumów informacje są nie potwierdzone) 

-będą to na 99% wody stojące, czyli stawy/jeziora, niezbyt głębokie, głębokość maksymalna do 3-4 metrów

-będę łowił na 99% z brzegu

Czego oczekuje od wędziska w takim przedziale cenowym?

-Przede wszystkim tego że wędką będzie wytrzymała, że nie pęknie mi podczas holu nieco większej i cięższej ryby

-A także tego aby była brania nieco mniejszych ryb także były odczuwalne (natomiast nie wiem czy jedno z drugim może iść w parze, dla tego proszę Was o sugestie)