Skocz do zawartości

Poleci ktoś jakiś dobry zestaw spinningowy do ok. 700zł?


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam zestawu do 700zł . Razem z plecionką/żyłką. Ale żeby zestaw był raczej pod szczupaka (ale jak mi się to znudzi żeby dało radę jakieś większe okonki połowić) chciałbym zaznaczyć że prawie wcale nie znam się na spinningu. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2022 o 21:08, lilcichy napisał:

Szukam zestawu do 700zł . Razem z plecionką/żyłką. Ale żeby zestaw był raczej pod szczupaka (ale jak mi się to znudzi żeby dało radę jakieś większe okonki połowić) chciałbym zaznaczyć że prawie wcale nie znam się na spinningu. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję :)

 

Hej! Nie dawno miałem ten sam dylemat :) specem nie jestem, ale podpowiem Ci jak ja kompletowałem sobie sprzęt.

Wędki szukaj oczywiście 2 segmentowej. Długość zależy od łowiska i czy z brzegu będziesz łowił czy z łodzi (?). Na początek coś 2,40-2,70 m. Jeśli nastawiasz się na szczupaka i okonia to uwierz mi ze za chwilę będziesz chciał łowić każdego drapieżnika :) ale jeśli ma to być jeden kij to postaw na CW wędki 5-25g - na początek ok i da radę na okonia i szczupaka. Cena to tak 100-150 zł na początek będzie ok. Mogę Ci polecić moją Okuma Wave Power 2,44m cw 5-25g.

Kołowrotek - tutaj ja popełniłem chyba błąd... wybierz porządny! Daiwa lub Shimano. Każdy chwalić będzie swój (ja mam Okumę za 130 zł), ale ja swojego nie pochwalę ;) szczerze lepiej dołożyć te kilka zł i wziąć choćby Daiwa Ninja LT lub Shimano i to nawet już Sienna w podobnej cenie do mojego - pracuje już bardzo ładnie. Myślę że będziesz zadowolony. Rozmiar kręcioła pod taki zestaw to 3000.