Skocz do zawartości

Całkowicie zielony


MarioKempa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Jak w temacie, jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o wędkowanie, ale od dłuższego czasu mam ochotę zacząć przygodę z tym ciekawym sportem.

Nie będę rozpytywał o sprzęt itd. bo tematów w tej kwestii jest masa i sporo rzeczy tam znajdę dla siebie. Chciałem zapytać o jakieś porady dla całkowitego nowicjusza. Interesuje mnie między innymi to, czy np. godzina łowienia ma znaczenie (aktywność ryb w danej części dnia), jak i czy trzeba zawsze nęcić i tego typu podpowiedzi.

Możliwe, że dla większości z Was będzie to seria głupich pytań, ale pojawiło mi się nieco wolnej gotówki i postanowiłem rozpocząć wędkowanie, ale zupełnie nie wiem od czego. Pomożecie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc zielonym cięzko odróznic ordynarna reklamówke od przydatnego poradnika, więc z YT ostroznie,
Z blogów to znajdz wywody Dorcia na jego stronie i np na FB Spławik z nad Wisły drugi temat moze być interesujący jak zamierzasz działąc na rzece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Wartburg napisał:

Z blogów to znajdz wywody Dorcia na jego stronie

Od jakiegoś czasu nie działa i jeszcze sporo do ponownego uruchomienia.

29 minut temu, MarioKempa napisał:

Jakieś poradniki na Youtube

Owszem Bogdan Barton. Tylko ten kanał jest do oglądania na spokojnie i uważnie.

58 minut temu, Wartburg napisał:

Zacząć należy od Karty Wędkarskiej