Skocz do zawartości

Sygnalizatory brań


kaczkaPL72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 planuje kupić sygnalizatory bran, jednak nie znam się za bardzo wiec chciałbym prosić o radę który wybrać. Upatrzyłem już dwa, jednak nie wiem o nich zbyt wiele i jeśli ktoś je może miał to proszę o opinie. Jednak jeśli polecacie jakieś inne to również chętnie poczytam. Może to głupie, ale dodam ze dobrze by było gdyby były to sygnalizatory z tego samego sklepu co te z linków, bo będę tam również kupował wędkę i kołowrotek.

Eco Carp Mikado
 

Sound Liner HR
 

 

Edytowane przez wind
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek bubczek nie jest Ci w ogóle potrzebny karpiowo łowię 2 lat a buczków nie kupiłem. Mam wyniki Buczek na nie nie wpływa. Lepiej zainwestój to w wędkę/ kołowrotek albo dobrą żyłkę osobiście polecam prologica density, sufix tritanium, a od znajomych wiem też że trebucoo ta karpiowa się spisuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kaczkaPL72 napisał:

Może to głupie, ale dodam ze dobrze by było gdyby były to sygnalizatory z tego samego sklepu co te z linków

Wybrałeś dwa sygnalizatory firmy Mikado. Wszedłem na stronę z sygnalizatorami w tym sklepie i moim zdaniem wybór nie jest dobry. Wybierz coś w podobnej cenie z Jaxona który też tam jest. Jakość jak i wartość użytkowa podobna jednak zaletą Jaxona jest fakt że mają bardzo dobry i przychylny klientowi serwis czyli naprawy gwarancyjne. W razie awarii jakby nie patrzeć sprzętu z niskiej półki wymienią Ci bez problemu na nowe. Z serwisem Mikado mam dokładnie odwrotne doświadczenia.

Edytowane przez ryukon1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj sygnałków firmy Monster Fishing. Do wyboru, do koloru. Od tanich po bardzo drogie.

JKarp

 

W dniu 6.10.2022 o 03:42, ryukon1975 napisał: