Skocz do zawartości

NiKoDeM

Forumowicz
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O NiKoDeM

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. NiKoDeM

    Kolor żyłki pytanie!

    Dzięki
  2. Cześć mam pytanko czy na kolor żyłki zwraca uwagę szczupak??? Bo kiedyś miałem zieloną żyłkę i łapałem szczupak za szczupakiem a teraz zmieniłem dla wygłądu na rażącą żółtą i od tej pory brak brań. Czy to wina koloru żyłki czy poprostu brak szczupaków na łowisku już sam nwm :(
  3. NiKoDeM

    Smaki kulek proteinowych(pytanie)

    Dzięki wielkie
  4. Cześć mam pytanko posiadam pare smaków kulek proteinowych i chcę się dowiedzieć na jaką rybkę one mogą się spisać. Truskawkowa pływająca i tonąca - to wiem że tylko na karpia. Ananas pływająca- Banan/truskawka pływająca- Słodka kukurydza- Orzech tygrysi- Śliwka- Pewinie wszystkie spisują się na karpia ale może na inną rybke też ? Z góry dzięki
  5. NiKoDeM

    Spinning Szczupak

    Wielkie dzięki! narazie temat zamknę jak coś będe potrzebował to się zapytam narazie uzbieram troche kasy
  6. NiKoDeM

    Spinning Szczupak

    130-140 może starczy na coś ;p Ps: Najlepiej jakby była wędka i kołowrotek
  7. Cześć zwracam się z prośbą do was o pomoc w kupnie kija na spinning jestem początkujący z tą metodą i tak średnio to ogarniam jak na pierwszy kij to niechcę wydawać zbyt dużo pieniędzy z doświadczeniem kupię droższy i lepszy. Głównie wędkowałbym na jeziorach/stawach itp. Łowiłbym z brzegu i używałbym woblerów i gum. Wędka używana by była do połowu szczupaków bo widząc wędkarzy u mnie w stawach jest ich od groma. Widziałem jakąś tam na allegro np taką : ZESTAW SPINNINGOWY WĘDKA kołowrotek pudełko Z20 i dużo osób ją kupiło czy to oznacza że nadała by się na szczupłego czy lepiej jej niebrać i nazbierać na coś lepszego na początek. Tylko że ona ma 5-25g a czytałem że powinna mieć 10-30g cw na szczupaka i niechciałbym żeby się złamała na pierwszym lepszym szczupłym a jeśli się nada to jakiego szczupaka bym mugł na nią wyjąc bo jak przywali jakiś większy to bym niechciał stracić ryby i wędki gdyby miała sie złamać hah. Z gory dzięki
  8. NiKoDeM

    Pytanie dotyczące spiningu

    Dzięki Wuju Dzięki
  9. Cześć czy posiadając składkę podstawową i składkę na ochronę i zagospodarowanie wód pełną to mogę łowić metodą spiningową? Jeśli nie to co potrzeba jeszcze opłacić? Okręg katowicki, z góry dzięki
  10. Cześć mam pytanie do wędkarzy którzy spinningują a więc chciałbym się zapytać jakie dokumenty potrzeba by łowić tą metodą ? Ja osobiście mam zwykłą kartę wędkarską opłaconą i nie jestem pewien czy mogę łowić na spinning, potrzeba jakiejś karty/opłacenia dodatkowego? czy wystarczy to co posiadam ? W regulaminie pisało coś że od 14roku życia można ale nie wiem czy o to chodziło a nigdzie tych informacji nie mogę znaleźć. Z góry za odpowiedź dziękuję ;D
  11. Cześć czy z tych blach/woblerów będzie coś skuteczne na szczupaka lub okonia a może sandacza??? Czy to szajstwo :x Zdj poniżej : LINK ????
×