Skocz do zawartości

Lucas Galiński

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Lucas Galiński

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Czyli podsumowujac: 1. Wedka - Robinson Bluebird spin 2,40 czy lepiej 2,70? 20-50g 2. Kołowrotek Okuma Ceymar baitfeeder 340 (czy jednak warto dolozyc do Tactic'a BF40 ???) 3. Plecionka - Dragon Fishmaker szara 0,14 4. Gumki - kilka sztuk 10-13cm Relax Kopyto do tego głowki jigowe Kamatsu 5-7 25g 5. przy okazji kilka woblerow Salmo (ktores smialo moze ktos polecic?) 6. kogo pilkery polecacie? 7. o czyms zapomnialem?
  2. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    dokladnie i dzikei za odpowiedz - jak juz poczytalem kupie kilka gumek 20-30g i pilkery 30-50g co do kołowrotka chcialem jak najtaniej ale nie wiem czy jest sens cos kupowac tanszego niz ceymar 340 ok.130zł -> wybralem go bo dosyc polecany widze jest na forach, bo gdybym mial dolozyc to myslalem nad Okuma Tactic (BF40 chyba wystarczyłby) i tu zbilzamy sie do ok190zł
  3. Lucas Galiński

    Norwegia. Jak było dziś na rybach.

    Mam prosbe jak wpisujemy/wrzucam zdjecia to przy okazji opisujmy gdzie dokladniej znajduja sie tem miejsca aby Ci co nie bylo mogli bez problemu trafic
  4. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Finalnie wybieram Bluebirda chyba raczej i jednak chyba 20-50g - tu jeszcze prosilbym aby ktos doradzil (najnczesciej bedzie chyba jednak spinning dorsz (drosz,szczupak i na grunt...rzadko splawik) Plecionka - chyba Dragon Fichmaker 0,14 - jakies siugestie? oraz zostaje wybor kołowrotka - tu mysle nad Okuma Ceymar BaitFeeder 330 czy 340? - co o tym sadzicie?
  5. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Jaxon juz odrzucilem zostaly na placu boju te ktore wymienilem w ostatnim poscie (choc ten Antris Jaxon polecany jest... hmm ) -osobiscie kieruje sie coraz bardziej ku Robinsonie Bluebird tylko zastanawiam sie 10-30 czy 20-40...w miedzyczasie dowiedzialem ze znajomy kupil mala łódke i teraz czesciej juz wyplywa na male dorsze itp a takze szczupaki niz chodzi na splawik - kazal mi kupic gumki 25g - wiec chyba jednak wezme ta wersje 20-50....choc spogladam jeszcze na tego x-plode'a i Nihonto...za duzy wybor :/
  6. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Ozet dziekuje za odpowiedz co do iM8 - jednak chyba Bluebird jest z tego materialu wykonany: - http://www.test-wedkarski.pl/robinson-bluebird-zander-spin-230m/ ogolnie po kilku godzinach szukania i czytania spogladam na wedki: - Jaxon Antris HTi Tele Trip 270/10-30 - Mikado Nihonto 270/10-40 - Mikado x-plode Telerod 270/->150g i ta w ktora strone coraz bardziej ja sie sklaniam czyli: - Robinson Bluebird spin 270 tylko 10-30g czy 20-50g hmmm? co o tych kijach sadzisz/cie?
  7. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Wlasnie nie chcialem nic sugerowac ale najbardziej sie Bluebird'em zainteresowalem jako jedyna chyba wykonana jest z iM8,ale takze patrze na Nihonto i Antris HTi i lekko jeszcze na Rob Tele Spin oraz Mika Fish hunter telespin i x-plode Telerod ale on do 150g chyba za duzo...
  8. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Wlasnie przez ten czas ostatniego postu przegladalem wedki - niestety ten teleskop ma za duzoa dlugosc transportowa - 80cm, bardziej szukam czego do max 67cm aby wrzucic w torbe. Z tanszych znalazlem: Konger Tele Spin 270/10-35g Konger Primax Pack 270/10-40g Robinson DynaCore Tele Spin 270/10-30g vs 20-50g Mikado Telepicker 270/20-60g Mikado TeleSpin 270/10-30g Jaxon Arcadia Tele Travel 270/5-25g Jaxon Arcadia Tele Trip 270/10-30g vs 20-60g Jaxon Zaffira Tele Trip 270/20-60g Jaxon Zaffira tele travel 270/10-40g z drozszych: Robinson Bluebird spin 270/10-30g vs 20-50g Mikado x-plode Telerod 270/ ->150g Mikado Hirameki Mini 270/5-45g Mikado Nihonto 270/10-40g Mikado Almaz Telefish 270/->150g Jaxon Antris HTi tele Travel 270/10-130g Czy az tak bedzie wyczuwalna roznica pomiedzy wedkami z przedzialu ok50zł a tych za ok 110zł?
  9. Witam ponownie! W zwiazku z coraz czestrzymi podrozami do Oslo chcialem zapytac sie jak to naprawde jest z lowiskami w Norwegii - zezwolenia,okresy itp Kiedys znajomy mowil mi ze mozna bez problemy lapac wszedzie tam gdzie wody sa otwarte lub przeplywowe, jedynie zezwolenia trzeba miec na wody zamkniete - jeziora. Ale znajac juz ten kraj i wysokosci ich kar - wole dmuchac na zimne jak to naprawce wyglada? sa jakies okresy ochronne? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
  10. Lucas Galiński

    Zestaw uniwersalny-podrozny

    Witam Wszystkich! Chcialem powrocic po kilku latach do łowienia rybek,kupic nowy zestaw podrozny/uniwersalny abym mogl schowac do torby podroznej - najczesciej latam do Oslo, łowienie - najczesciej spławik,grunt od czasu do czasu spinning jaki zestaw proponujecie? - wedzisko, kolowrotek ,a takze plecionke? Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi - sugestie. Pozdrawiam!
×