Skocz do zawartości

Zbiornik pocegielniany głębokość 7m. Pilna Porada


Pachol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Jestem początkującym "wędkarzem" chiałbym prosić o jakieś porady co do sposobu połowu na zbiorniku ( pocegielaniane wyrobisko)

Napiszę cech tego stawu nie wiem czy istotne czy nie, ale bardzo proszę o wyrozumiałość, gdyż moje doświadczenie z wędkarstwem jest bliskie zeru. Więc głebokość zbiornika to 7 m, jest w kształcie typowego Prostokąta o wymiarach 12m i 20m, jak wspominałem jest to zbiornik po wyrobisku cegielnianym więc jego brzegi i dno jest bardzo spadziste, z jednej strony zbiornika rosną dwie ogromne wierzby płaczące dające doś duży cień i których gałęzię dotykają lustra wody. Rówież malą część brzegu pokrywają krzewy ktore rowniez cześciowo są w wodzie. Znajduje sie tez pewne miejsce gdzie rosną kaczeńce. Po za tym jest tam czysta woda. W słoneczny dzień moża zauważyć duże ławice sporych karpi o średnicy dochodzącej do 25cm.Często zauważa sie rzucające sie ryby np. okoń . Dodam że jest to staw prywatny, lecz nikt tam prawie nie łowi. Bardzo proszę o porade jakiej metody użyć, aby złowić karpia, jaki grunt ustawić przy metodzie na spławik? jakiego haczyka uzyć, przynęty ? jakiej pory wybrać ?

Edytowane przez Pachol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach