rockybalboa Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 (edited) Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Chcę się zabrać za muchę, jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego mam parę pytań. Prosiłbym o pomoc w złożeniu sprzętu, dobraniu parametrów, wyboru przynęt, linek, końcówek linek itp. Wszystko co niezbędne do A do Z. Budżet jaki mam na przeznaczenie myślę że 800zł, generalnie to wolałbym się zmieścić nawet taniej, bo jeszcze muszę kupić kombinezon i podbierak bo obecny już się z lekka rozpada. Ale z drugiej strony jak będzie warto to jestem skłonny nawet dołożyć... Nie wiem czy taka kwota jest wystarczająca czy nie, tak jak wspomniałem jestem kompletnie niedoinformowany w temacie. Z tego co się zorientowałem wynika, że potrzebuje przede wszystkim: kij, kołowrotek, "główną" linkę która ma dany ciężar rzutowy, końcówkę linki która tonie w danym stopniu, muszki. Proszę poprawcie mnie jeśli się mylę, w szczególności w kwestii linek czy dobrze sobie zakodowałem parametry. Czym się różni łowienie na suchą a mokrą muche? Wstępnie chciałbym posiadać zestaw do łowienia szczupaków, okoni, troci, pstrągów na naszych Polskich jeziorach z łodzi i na rzekach z brzegu jak wiadomo. Edited March 8, 2016 by rockybalboa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckus Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Wstępnie chciałbym posiadać zestaw do łowienia szczupaków, okoni, troci, pstrągów na naszych Polskich jeziorach z łodzi i na rzekach z brzegu jak wiadomo. Chyba za dużo byś chciał na początek, szczerze to zanim zaczniesz przygodę z wędkarstwem muchowym, proponuje zakup książki link, ja od tego zaczynałem. Po drugie spróbuj tego rodzaju łowienia (nie wiem, może akurat próbowałeś) bo, może okazać się, że nie będzie Tobie odpowiadać a wydanie 800 zł.... szkoda Link to comment Share on other sites More sharing options...