Skocz do zawartości

początki z muchą


rockybalboa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

Chcę się zabrać za muchę, jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego mam parę pytań. Prosiłbym o pomoc w złożeniu sprzętu, dobraniu parametrów, wyboru przynęt, linek, końcówek linek itp. Wszystko co niezbędne do A do Z. Budżet jaki mam na przeznaczenie myślę że 800zł, generalnie to wolałbym się zmieścić nawet taniej, bo jeszcze muszę kupić kombinezon i podbierak bo obecny już się z lekka rozpada. Ale z drugiej strony jak będzie warto to jestem skłonny nawet dołożyć... Nie wiem czy taka kwota jest wystarczająca czy nie, tak jak wspomniałem jestem kompletnie niedoinformowany w temacie. 

 

Z tego co się zorientowałem wynika, że potrzebuje przede wszystkim: kij, kołowrotek, "główną" linkę która ma dany ciężar rzutowy, końcówkę linki która tonie w danym stopniu, muszki. Proszę poprawcie mnie jeśli się mylę, w szczególności w kwestii linek czy dobrze sobie zakodowałem parametry. 

 

Czym się różni łowienie na suchą a mokrą muche?

 

Wstępnie chciałbym posiadać zestaw do łowienia szczupaków, okoni, troci, pstrągów na naszych Polskich jeziorach z łodzi i na rzekach z brzegu jak wiadomo. 

Edytowane przez rockybalboa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wstępnie chciałbym posiadać zestaw do łowienia szczupaków, okoni, troci, pstrągów na naszych Polskich jeziorach z łodzi i na rzekach z brzegu jak wiadomo.

 

Chyba za dużo byś chciał na początek, szczerze to zanim zaczniesz przygodę z wędkarstwem muchowym, proponuje zakup książki link, ja od tego zaczynałem. Po drugie spróbuj tego rodzaju łowienia (nie wiem, może akurat próbowałeś) bo, może okazać się, że nie będzie Tobie odpowiadać a wydanie 800 zł.... szkoda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto