wedkarz87r Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Kołowrotek:-Trigone 5/6 AFTM Robinson około 130 zł-KONGER WORLD CHAMPION FLY WRX #5/6 AFTMA około 200 zł-Jaxon MONOLITH FLY XT #5/6 około 220 zł-Okuma SLV 5/6 około 250 zł-TEAM DRAGON FX600 #5-6 około 180 złNie znam się na kołowrotkach - jednak segregowałem według zainteresowania na Allegro.Wędzisko:-JAXON Silver Shadow Fly 270/4składy klasa #5 około 140 zł-WĘDKA SHAKESPEARE SIGMA FLY 5 około 190 zł-MIKADO FLY CAST 270 / #5 - około 170 złRównież nie znam się na wędziskach muchowych.Nigdy nie łowiłem na muchę więc trudno mi coś wybrać.Myślę łowić na rzece Radunia głównie pstrągi.Prosiłbym również o polecenie żyłki, much itp.Wędkę chciałbym składaną na kilka części - dojazd rowerem lub spacerkiem.Rzeka nie jest szeroka. Ma na oko około 5-7 metrów.Jednak są czasem rozlewiska gdzie chciałbym łowić...Nad rzeką jestem około 10 razy w ciągu roku...Prosiłbym o poradę w złożeniu DOBREGO sprzętu muchowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckus Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 (edited) Jaki masz łączny budżet do rozdysponowania na wszystko? Nie zwróciłem uwagi, że 500 zł mój błąd zaraz Ci coś poradzę Edited April 15, 2016 by marckus Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckus Posted April 15, 2016 Report Share Posted April 15, 2016 Na początek polecę książkę dla początkujących link Wędka: Ta Sigma, którą wymieniłeś jest ok ale zastanów się nad dołożeniem parę zł i zobacz tą wędkę poniżej co dałem. Agility Fly 9ft #5 - taką posiadam, moja pierwsza wędka muchowa. Świetna cena do jakości, mogę polecić w 100% Kołowrotek: Taimen [sTX] - oczywiście w klasie sznura #5-6 Linka: Ego Linka muchowa Fighter WF rozmiar sznura #5 Podkład pod sznur: może być taki link Dobra, ale te akcesoria to mają być dodatkowo 500 zł czy jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...