Skocz do zawartości

Echosonda??/


ToMa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:) Co myslicie o tej echosondzie na początek czy sie sprawdzi na pontonie ??

Echosonda Condor 242dc 83/200kHz.

Odrazu podkresle ze cena ma tu duże znaczenie bo nie stać mnie na echo za 1500zł:) a ta jest za około 500zł

Czekam na opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość woldi

nie mam pojęcia co to za sonda, ale tak na szybkiego to ma duży stożek przeszukiwania czyli do obserwacji dna się nie nadaje tym bardziej, że nie ma funkcji GRAYLINE. Ja bym nie brał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie znam się za bardzo na sondach z niskich półek, ale jak masz taki fundusz to lepiej taki niż żadny. Poszukaj sondy w tej cenie o jak największej mocy i rozdzielczości. To są nie mal najważniejsze parametry. Używam sondy od dawna i tymi parametrami kieruje się przy zakupie. Podwójna wiązka jest jak najbardziej wskazana o jak największym kącie,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość woldi

Podwójna wiązka jest jak najbardziej wskazana o jak największym kącie,

To zależy do czekogo kolega potrzebuje, bo jeśli do szybkiego namierzania ryb i imiejscówek to tak, ale jesli będzie chciał dokładnie zbadać dno to im mniejsza wiązka tym lepiej :) Przykładowo ja szerokiego kąta wiązki nie potrzebuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość woldi

Dużo lepsza od pierwszej, a tylko 120zł różnicy. Większa rozdzielczość, jak okno zauważył ważna sprawa, zoom-przydatny, 16 odcieci szarości też mocno pomoże. Dopiero teraz wyczytałem, ze ta tańsz, czyli droższa raczej też, posiada ,,Hydrodynamicznie wyprofilowany przetwornik DualCone o kącie stożka 20 ° / 60 ° norma -3dB (90 ° / 120 ° przy wyszukiwania ryb),, no i git :) i obie maja chyba coś na wzór GrayLine, a w tym wypadku Shadeline™

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach