Skocz do zawartości

Gruntówka na prezent


Bogenix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Chcę sprawić prezent mojemu tacie, który w grudniu kończy 50 lat i jest zapalonym, choć mocno amatorskim wędkarzem. Do tej pory korzystaliśmy z niskiej jakości sprzętu, który po prostu dawał radę i nie było potrzebne nic więcej. Dodam, że łowimy głównie na Wieprzu, więc wymagania też nie są specjalnie wysokie. Chciałbym jednak zabrać go nad Bug albo Wisłę, no i tam potrzeba już jednak poważniejszego zestawu. Stąd moje pytanie, nie wiem czy umieszczone w dobrym dziale - co wybrać? Chcę, żeby był to cały zestaw, tj. gruntówka (używamy ciężarków o wadze 120-150g i cięższe), żyłka, kołowrotek i sygnalizatory z podpórkami. Nie wiem, co mógłbym tu jeszcze dodać oprócz tego, że miałaby to być wędka typowo na rzekę, nie wody stojące. Chciałbym zamknąć całość w ok. 800zł.

PS. wiem, że ten temat musiał być poruszany wielokrotnie, ale nie znam się na sprzęcie wędkarskim na tyle, żeby czyjąś sytuację odnieść odpowiednio do swojej. Proszę o nieusuwanie, a jeśli nieodpowiedni dział to przeniesienie gdzie trzeba.

PS2. Mimo, że gruntówka jest najbardziej potrzebna, to tata najbardziej lubi łowienie metodą na żywca, tyle że nie z gruntu, a spławikiem. Na tym jednak kompletnie się nie znam, ale jeżeli stwierdzicie, że w tej cenie rozsądniej będzie kupić solidną spławikówkę do polowania na szczupaki to także rozważę.

Z góry dzięki za odpowiedzi, odpowiem na wszystkie pytania bo pewnie pominąłem sporo istotnych szczegółów.

 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników