BamboTM Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Witam, niedawno kupiłem wędki z waszymi poradami i teraz chce zakupić kołowrotek za ok 100. Dziś byłem na rybach i chodź nic nie brało pogadałem z takim "konkretnym" karpiarzem i doradzał mi kupić kołowrotek z wolnym biegiem mówi że się sprawdza itp. Powiem tak szczerze że nie bardzo się orientuje jak ustawia się ten wolny bieg, hamulce itp jakie są jego zalety a jakie wady np. rzucam na grunt i mam jakoś ustawić hamulec ale jak(wiem że kreci się pokrętłem ale jak go ustawić to jest problem) i po co to nie wiem Jak by mi ktoś mógł to opisać to byłbym szczęśliwy Kołowrotek chciałbym kupić do kija Konger Patrol Feeder 360/120g myślałem nad Robinson free runner 506 lub Konger Imperial Procarp 950 ale jak wiecie jestem w tym zielony i nie wiem co wybrać jedni chwalą to inni tamto może jakieś propozycje z waszej strony Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymonxx Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 W przyszłym sezonie równieź zamierzam zakupić kołowrotek do feedera. Również będzie posiadał wolny bieg. Zdecyduję sie chyba na Free Runnera, ale rozmiar mniejszego. Kołowrotek miałem tylko w ręce. Wydaje się plastikowy, ale za razem wyjątkowo solidny. Czytałem bardzo dużo na jego temat i były to głównie dobre wypowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BamboTM Posted August 16, 2012 Author Report Share Posted August 16, 2012 dziś byłem w wędkarskim i gość polecał mi jeszcze Mistrall Siro Carp 60 tylko u niego kosztował niecałe 150 pln a na allegro znalazłem za niecałą 100 z przesyłka miał może ktoś styczność z tym kołowrotkiem?? Link to comment Share on other sites More sharing options...