Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc , kupno pontonu


marshal93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , przymierzam sie do zakupu ponotonu  ze wzgledu na brak mozliwosci transportu / przetrzymywania lodki .Najlepiej cos z mozliwoscia doposazenie w silnik . Ogolnie jestem amatorem , nigdy nie lowilem z pontonu i mam kilka pytan  :)

Jak z trawaloscia materialu na uszkodzenia mechaniczne (powiedzmy rzucajaca sie ryba z woblerem na wierzchu w pysku ) ? Czy mozna komfortowo stanac / siedziec , na co zwrocic uwage lub czego unikac. 

Moj budzet to +/- 350 euro , lub 1500zl , celowo podaje euro bo obecnie mieszkam w niemczech i moze akurat sa sprzety niedostepne w polsce a do kupienia na zachodzie lub ktos mieszka za granica i cos uzytkuje fajnego , Pozdrawiam ! :)

Edytowane przez marshal93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość HaDe

Cześć,

będziesz łowił na spławik, czy spinningował? Wędkował w pojedynkę, czy w dwie osoby? Silnik jaki chcesz zamontować, to spalina, czy elektryk? 

Skup się na pontonach z twardą podłogą, nie zwracaj uwagi na wynalazki typu http://sklep.pontony.net.pl/pl/p/Podloga-rolowana-KM330/230 

Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, to tak jak ze wszystkim... z głową trzeba łowić. Kotwicą, hakiem można uszkodzić materiał, ale wbrew pozorom to trzeba się trochę postarać. 

Osobiście mam Kolibri KM 300. W pojedynkę jest ok, ale w dwie osoby robi się ciasno.

No i cena na koniec. Obawiam się, że nowego, bezpiecznego i komfortowego sprzętu, za te pieniądze nie kupisz. Podkreślam bezpiecznego i komfortowego, bo wyładować się za burtę z pontonu bez twardej podłogi to żadna sztuka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się