Skocz do zawartości

Dario1906

Forumowicz
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

1 obserwujący

O Dario1906

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 12.04.1983

Wędkarstwo

  • Lubię
    brak opisu
  • Mój rekord
    Szczupak 110 cm 10,5 kg

Informacje o profilu

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jaworzno
  • Zainteresowania
    Wędkarstwo, Piłka Nożna

Ostatnie wizyty

223 wyświetleń profilu
  1. Dario1906

    PZW czy komercja ??

    OK dziekuje bardzo więc kupie tego feedera.
  2. Dario1906

    PZW czy komercja ??

    Dziękuje wszystkim za porady podpowiedzi itd. już na 100% PZW. Może ktos pomóc jaka wędke i kołowrotek kupić na poczatek im wiecej oglądam im więcej czytam tym gorzej a w sklepie sami wiecie...no chciałem na poczatek z gruntu połowic ale na bombeczke lub sygnalizator.
  3. Dario1906

    PZW czy komercja ??

    Dzięki wielkie za wszystkie opinie i porady na dzien dzisiejszy 99% będzie to PZW. Łowiłem zawsze z gruntu, żywiec i spinning dorywczo spławik w który teraz chce nauczyć moja 10 letnią córcie która ma zapał oby nie słomiany Żywca chyba odpuszczę.
  4. Dario1906

    PZW czy komercja ??

    Masz rację zgadzam się z tobą w 100% co do rachunku. A co do ilości ryb to właśnie mówią że różnica niesamowita że PZW teraz to ragedia jeśli chodzi o ryby zarybianie kontrole przepisy itd. no musze chyba poczytać od nowa regulamin może czegoś nie wiem. Jeśli kogoś te pytania denerwują to sorry ale nie łowiłem 15 lat i zaczynam że tak powiem od zera
  5. Dario1906

    PZW czy komercja ??

    Witam jak już pisałem we wcześniejszych postach chce od tego roku wznowić długo przerwę od wędkowania zastanawiam sie tylko czy wykupować karte PZW której wiele ludzi nie poleca czy jeździć na zbiorniki komercyjne których też wiele ludzi nie poleca. Jakie wasze zdanie??
  6. Życzę wszystkim Szczęśliwego i rybnego Nowego Roku oraz żeby się wędziska mocno wyginały.
  7. Dario1906

    Plany na 2019 r.

    Ja planuje zacząć wędkowanie
  8. Dario1906

    Od czego tu zacząć

    Minęły 3 miesiące od decyzji o powrocie do wędkowania, czytam, czytam, czytam oglądam myślę i dalej nic nie kupione. Wiadomo że na początek nie będe kupował sprzętu jakiegoś z wysokiej pułki, jaki budżet w sumie sam nie myślę jakbym widział konkretna cenę to bym rozważał chce zacząć o łowienie z gruntu na stawach i zbiornikach wodnych.Chciałbym kupić już te 2 wędki i kołowrotki a później dalej bo wszystko na raz kupować to troszkę po kieszeni by pojechało P.S Sorry że tak poźno odpisuje.
  9. Dario1906

    Internetowe sklepy wędkarskie - opinie.

    Czemu tak agresywnie??
  10. Dario1906

    Jaka marka sprzętu?

    No własnie sie zastanawiam czy kupować w ciemno przez internet troszku taniej, czy dołożyć i kupować pewnie prze małe "macanko". Oczywiście za każda poradę dziękuje ale to jest masakra chce zacząć wędkowanie od nowego roku i powoli zakupić sprzęt ale czym więcej czytam im więcej oglądam i słucham tym mniej wiem
  11. Dario1906

    Jaka marka sprzętu?

    Yoyoyo kolejne moje pytanko czy macie jakąś ulubiona sprawdzona firmę od sprzętu wędkarskiego z której kupujecie każda rzecz czy nie zwracacie na to uwagi?? P.S o Qrde przepraszam pomyliłem działy
  12. Siemanko wszystkim zastanawiam się czy ktoś jeszcze korzysta z prasy wędkarskiej z kiosku jest tego sporo mimo że internet moim zdaniem powoli zniszczy gazety jeśli tak to co polecacie?? Jeśli się wogole jest sens kupować? Przy czym oczywiście z forumwedkarskie.pl żadna gazeta nie ma szans
  13. Dario1906

    Jak sobie radzicie

    Dziękuje za opisy swoich doświadczeń które są bardzo fajne i z których można wykombinować cos dla siebie Może ktoś jeszcze ??
  14. Dario1906

    Jak sobie radzicie

    Siemanko małe pytanko do wędkarzy nie posiadających własnego pojazdu jeżdżących na ryby np. komunikacja miejska. Jak sobie radzicie z zabraniem całego sprzętu ?? Jakieś ciekawe podpowiedzi przed zakupem sprzętu wędkarskiego ??
  15. Dario1906

    Opłata Karty

    ooooo Dziekuje Mieć cos przed nosem i nie zauważyć to juz chyba starość
×