kuba Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 (edited) Witam, w tym roku zamierzam spróbować łowić na kulki proteinowe. Chciałbym sie dowiedzieć coś o tej metodzie. Czy jest ona skuteczna i czy muszą być to gigantyczne karpie? Edited February 16, 2013 by hege Edycja tytułu tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Na kulki złowisz duże i małe karpie, ale najważniejsza to jest metoda włosowa, bo to ona głównie odpowiada za skuteczność łowów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ozet Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Jako spławikowiec i spiningista, nie mam żadnego doświadczenia w łowieniu na kulki proteinowe. A wiedzę w tym temacie, czysto teoretyczną. Czytając pytania kolegów, odnoszę wrażenie ze są one bardzo ogólnikowe. Więc siłą rzeczy odpowiedzi nie mogą być wyczerpujące. Myślę, ze mając pod ręką takiego nauczyciela jak Woldi, należy zadawać pytania szczegółowe, konkretne. Na przykład, zapytać o rodzaje i wielkość stosowanych przez niego kulek czy pelletu, zależnie od gatunku łowionych ryb. Sprawdzone smaki i zapachy tychże. Sposoby zakładania na włos, długość włosa. Warto byłoby zapytać, o samo umieszczenie przynęty w łowisku( np. w centrum pola nęcenia a może na jego obrzeżu). Być może jestem zbyt niecierpliwy, i te pytania wyniknęły by z dalszego przebiegu dyskusji. Mimo wszystko warto Woldi'ego "pociągnąć za język " gdyż swoją dużą wiedzą szafuje bardzo oszczędnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...