Skocz do zawartości

Czy łowienie na kulki proteinowe jest skuteczne?


kuba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w tym roku zamierzam spróbować łowić na kulki proteinowe. Chciałbym sie dowiedzieć coś o tej metodzie. Czy jest ona skuteczna i czy muszą być to gigantyczne karpie?

Edytowane przez hege
Edycja tytułu tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako spławikowiec i spiningista, nie mam żadnego doświadczenia w łowieniu na kulki proteinowe. A wiedzę w tym temacie, czysto teoretyczną. Czytając pytania kolegów, odnoszę wrażenie ze są one bardzo ogólnikowe. Więc siłą rzeczy odpowiedzi nie mogą być wyczerpujące. Myślę, ze mając pod ręką takiego nauczyciela jak Woldi, należy zadawać pytania szczegółowe, konkretne. Na przykład, zapytać o rodzaje i wielkość stosowanych przez niego kulek czy pelletu, zależnie od gatunku łowionych ryb. Sprawdzone smaki i zapachy tychże. Sposoby zakładania na włos, długość włosa. Warto byłoby zapytać, o samo umieszczenie przynęty w łowisku( np. w centrum pola nęcenia a może na jego obrzeżu). Być może jestem zbyt niecierpliwy, i te pytania wyniknęły by z dalszego przebiegu dyskusji. Mimo wszystko warto Woldi'ego "pociągnąć za język " gdyż swoją dużą wiedzą szafuje bardzo oszczędnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko warto Woldi'ego "pociągnąć za język " gdyż swoją dużą wiedzą szafuje bardzo oszczędnie.

Ozet, skuteczne karpiowanie na dzikusach to jest tak złożony temat i tyle szczegółów jest ważnych, że naprawdę ciężko wszystko i dokładnie opisać. Tak jak piszesz najlepiej pytać konkretnie co interesuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się