Jump to content

Wasze metody w połowie karpi ;)

Miko9988
 Share

Recommended Posts

Czesc. Jestem początkującym wędkarzem który swoją przygodę z rybami zaczął 5-6 lat temu. Gdy w tym roku sam wyrobiłem kartę wędkarską, na pewno rzadziej będę jeździł na ryby ze swoim znajomym który nauczył mnie podstaw i kilku sposobów na połów karpi. Mianowicie mam 14 lat i końcem ostatniego roku o uszy obiła mi się metoda mojego kumpla który bodajże świetne wynik uzyskiwał na pastę haczykową. Sam w tym roku się w nią wyposażyłem. Chciałbym nauczyc się nowych metod w łowniu karpi. Niektórzy używają takich past, a inni robią swoje zanęty. Co Wy doradzili byście mi początkującemu wędkarzowi, aby jego połowy były pełne emocji. Jakie są wasze metody/ przynęty w łowieniu karpi. Jakie metody/ zanęty doradzilibyście mi by moje wyniki były dobre. Chcę nauczyc się czegoś nowego, bo wiadomo że na jeden sposób ryb cały czas się wyciągac nie będzie. Jak wy radzicie sobie z karpiami? Dodam tylko że łowię na stawach bodajże wyrobiskowych w Pogórzu pomiędzy Bielskiem-Białą a Skoczowem :) Liczę na odpowiedzi i fajnie było by usłyszec jakiś przepis na zanętę lub sprawdzoną przynętę  ;) Pozdrowienia dla wszystkich zapalonych wędkarzy.

Mikołaj  :D

Edited by wind
edycja linków

Guest woldi

Jak wy radzicie sobie z karpiami?

Poczytaj o metodzie włosowej, bo to najlepszy sposób przechytrzenia karpia

Dodam tylko że łowię na stawach bodajże wyrobiskowych w Pogórzu pomiędzy Bielskiem-Białą a Skoczowem

Jako gówniarz często jeździłem na wczasy w te rejony, parę razy łowiłem na tamtejszych wyrobiskach i szczerze mówiąc to....było łowienie podobne do tych ze stawów hodowlanych! Masa karpia bardzo łatwego do złowienia jakoś mi nie przypadła do gustu, ale podobno cała południowa Polska jest ,,zawalona,, karpiem :angry:

Poczytaj o metodzie włosowej, bo to najlepszy sposób przechytrzenia karpia