Skocz do zawartości

zakup sprzętu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym wędkarzem. Mam okazje odkupic po znajomośći sprzęt, ale że narazie się na tym nie znam chciałbym się Was poradzić czy warto. Otóż znajomy ma na sprzedaż 2 wędki i 2 kolowrotki, pierwsza z wędek to "KONGER telecarp 2.75LBS casting weight50-100g, druga 3-częściowa shimano ALCX122753, kołowrotki to oby dwa SANGER jeden wiekszy a drugi mniejszy nie wiem jakie opisy z kolowrotkow sa najistotniejsze. Kumpel chce 330 zl za caly sprzet, dorzuca jeszcze obciazenie jaxona, jakies kulki proteinowe i 3 zylki. Jeśli nie napisałem w odpowiednim watku to przepraszam, ale prosiłbym o opinie. Z gory dziekuje i pozdrawiam

post-1475-0-55543900-1370277035_thumb.jpg

post-1475-0-13747200-1370277037_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz ochotę na ten sprzęt.Moja rada:kupuj.Jak już będziesz miał sprzęt,to łatwiej Ci będzie polubić metodę gruntową.Czasem najpiękniejsze przygody rozpoczynają się od czystego przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie kupilem:) podobno kolega wydal na to ok 600 zl wiec jesli nie klamie to jestem duzo do przodu:)

Raczej buja. Wędzisko Shimano kosztuje 180zł nówka. Wędzisko Konger 130zł nówka. Kołowrotki są na rynku niedostępne, za to na rynku wtórnym chodzą po 50-60zł od sztuki za używkę. Licząc, że używki kosztują 50-60% ceny wyjściowej to przepłaciłeś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oczywiście, skoro kupiłeś to absolutnie nie wolno żałować. :) A co do stanu to "prawie" czasem robi wielką róznice. :) Ważne abyś czerpał z tego przyjemność, bo tego nijak wycenić nie można. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach