Jump to content

Tajemniczy sprzęt

Grendaable
 Share

Recommended Posts

Witam ! 

Jestem totalnym nowicjuszem, swoją przygodę zacząłem znajdując wędkę z kołowrotkiem. 
Teraz szukam informacji o tym sprzęcie, póki co nigdzie nic nie znalazłem, a chciałbym jednak wiedzieć, co trzymam w ręku ! icon_smile.gif 

Mianowicie - kołowrotek - EUROSTAR GSM-2 MATCH - czy ktokolwiek jest mi w stanie cos powiedzieć o tym ? icon_smile.gif 

Wędka - Jaxon Selection 2000 TELE 420 - o tym znalazłem tylko tyle informacji, że jest dobra jak na sprzęt Jaxona. Proszę o więcej informacji icon_smile.gif 

Pozdrawiam, 

Grzegorz

Ja nowicjuszem się nie czuję a też niewiele znalazłem. :)  

Znalazłem konto na fejsie, którego nie mam - Eurostar.hu. Koledzy mają konta, więc może pomogą.

Znalazłem stronę firmową http://www.eurostar.hu/ i po rozejrzeniu się znalazłem katalog, który się nie otwiera. Nie znalazlem za to opisów produktów, schematów, itp, czyli to najzwyczajniejszy dystrybutor gotowego sprzętu, który robi dla nich ktoś inny a oni dają tylko swoją markę. Jest jednak pewien pozytyw. Ten kołowrotek kosztuje 7000ft, jest inny, uboższy, który kosztuje 200ft, w oczy wszedł mi też jakiś ubogi DAM za 20000ft. Jest też reklama przesyłki kurierskiej za 1500ft i już na tej podstawie można wyciągnąć wniosek, choć dość ryzykowny, a mianowicie w odniesieniu do Jaxona ale bez porównania, chodzi o schemat. Tani Jaxon za 40zł to ten za 2000ft. Twój za 7000ft będzie odpowiednikiem młynka za 150zł i jak na Jaxona to już nie jest źle. Ten DAM w takim układzie kosztowałby 400zł i jest to jak najbardziej realne.

Aby poczynić dokładniejsze, bardziej adekwatne i rozsądniejsze porównania należałoby sprawdzić kilkanaście młynków z cenami u nas i dopiero wyciągnąć wnioski. Linki masz potrzebujesz już tylko chęci i czasu. :)