Jump to content

Nowy zakup/Początkujący/Opinia?

Recommended Posts

Siemka.

Nazywam się Dominik, będę tu bywać częściej. Zakupiłem właśnie wędkę wraz z kołowrotkiem:
Kołowrotek : ALBION FD20 (5.2:1)
Wędka : JAXON(nie wiem konkretnie jaki model wiec napisze mniej więcej co pisze na wędce) WJ-ARS21020 / Arcadia / spinning / 2,10m 5-20g
Żyłki : BASS SUPER LINE i POWER CARP.

Więcej pytań w komentarzach i czekam na opinie osób które się znają:-) Dziękuję

***Poprawiony błąd ALBION***

Edited by DoMikee

Nie ,nie chwalenia się. Nie znam się na tym za bardzo i chciałbym usłyszeć  wasze opinie :/ :-) Nawet mi na myśl nie przeszło by się chwalić :) Po prostu pytam czy to dobry zakup/na co jest dobry i wgl. :) Dziękuję

Gdybyś tak jeszcze napisał coś o swoim łowisku, czy to woda stojąca (staw, jezioro), czy bieżąca (szybkie lub wolne rzeki, kanały). Na jakie gatunki ryb masz zamiar polować? Chociaż pewne poszlaki wskazują że chodzi o wodę stojącą, i... metodę gruntową, to jednak chcę się upewnić.

Ps. Kołowrotek pewnie Albion (nie Abilon).

Stawy (woda stojąca. Może w najbliższym czasie wybiorę się nad jeziorko, ale to nie jest na pewne 100% ).

Metoda Gruntowa (przede wszystkim lecz spinning także)

Lin/karaś/płotka/szczupak/leszcz. (być może też inne, zależy co się tam znajduje)

UPS! Tak , kołowrotek ALBION .... Przepraszam za głupi błąd :o Aż się dziwie samemu sobie. :-)

Raczej chodzi o to, że kolega kupił a teraz zastanawia się, co z tym fantem począć.

Wędzisko i kołowrotek tworzą razem zestaw spiningowy, raczej do użytku z mniejszymi przynętami.  Pierwsza żyłka przeznaczona do jakiejś metody spiningowej druga do gruntowych połowów. Tyle wnioskuję z nazw.

Wstawić może zdjęcia?  

Pierwsza żyłka przeznaczona do jakiejś metody spiningowej druga do gruntowych połowów

A muszę zmieniać żyłkę , jeśli chciałbym przejść na metodę gruntową , ze spinningowej i na odwrót? 

raczej do użytku z mniejszymi przynętami