Jump to content

Problem z kulkami proteinowymi

laisib
 Share

Recommended Posts

Witam, proszę o pomoc!  Wczoraj pierwszy raz zrobilem kulki proteinowe, suszylem je 24h w pokoju, lecz zaczęły pękać i stały się miękkie i kruche, natomiast w środku nie są jeszcze dość wysuszone. zależy mi by ich nie mrozić. Jakieś porady co z nimi zrobić, by wysuszyć dokładnie, a by wszystkie nie popękały i nie kruszyły się w rękach po przewierceniu? ;) Dodam, że mam też pellet, który powinien schnąć dłużej. Jakieś porady, by nie stał się kruchy i nie pękał jak kulki? 

Zupełnie nie znam się na kulkach proteinowych, ale tak na zdrowy chłopski rozum, za mało składników wiążących w całości mieszanki na kulki. Ameryki pewnie nie odkryłem, myślę że coś sensownego doradzi Tobie J.Karp.(Szkoda że nie ma już na forum mojego przyjaciela Woldi'ego.) Wszystkim karpiarzom polecam lekturę jego postów, tych w temacie karp.

Witam, proszę o pomoc!  Wczoraj pierwszy raz zrobilem kulki proteinowe, suszylem je 24h w pokoju, lecz zaczęły pękać i stały się miękkie i kruche, natomiast w środku nie są jeszcze dość wysuszone. zależy mi by ich nie mrozić. Jakieś porady co z nimi zrobić, by wysuszyć dokładnie, a by wszystkie nie popękały i nie kruszyły się w rękach po przewierceniu? ;) Dodam, że mam też pellet, który powinien schnąć dłużej. Jakieś porady, by nie stał się kruchy i nie pękał jak kulki? 

Cześć

Podaj po pierwsze ten przepis bo wróżyć z fusów nie zamierzam.

Jutro jak chcesz podeślę Ci sprawdzony przepis.

JK

Cześć

Podaj po pierwsze ten przepis bo wróżyć z fusów nie zamierzam.

Jutro jak chcesz podeślę Ci sprawdzony przepis.

JK