abzibzi Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Cześć Chciałabym kupić mężowi na gwiazdkę nową wędkę ale przyznam szczerze, że chociaż jeździmy razem na ryby, na sprzęcie nie znam się w ogóle :/ Mogę liczyć na Waszą pomoc? Zazwyczaj łowimy na łowiskach prywatnych (karpie, karasie, płocie, liny) , nie przewidujemy łowienia na rzekach. Poszukuję wędki, która będzie dostosowana do łowienia metodą spławikową, ale w razie potrzeby będzie posiadała możliwość przerobienia jej na grunt. Myślę o wędce teleskopowej (zajmuje mniej miejsca) ale jeżeli uważacie, że 3 częściowa jest lepsza- mogę skłonić się ku niej Jeżeli jest w ogóle taka możliwość chciałabym zmieścić się w 100zł. Zależy mi na tym, aby jej wykonanie było nieco solidniejsze, żeby "wybaczało" błędy wędkarza Jak myślicie- da się coś z tym zrobić? Doradzicie? pozdrawiam Zuza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaszeba Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 (edited) Zabierz go do sklepu powiedz że ma Ci pomóc wybrać wędkę "taka jaką on sam by chciał łowić" podejrzewam że nie masz swojego kija i taki oto sposób możesz go podejść, Mikado golden lion feeder taki kij jeśli 3 części to nie problem Edited December 12, 2015 by wind edycja linku Link to comment Share on other sites More sharing options...