Jump to content

Jaka wędka na spławik i grunt?

Recommended Posts

Cześć :)

Chciałabym kupić mężowi na gwiazdkę nową wędkę ale przyznam szczerze, że chociaż jeździmy razem na ryby, na sprzęcie nie znam się w ogóle :/

Mogę liczyć na Waszą pomoc?

Zazwyczaj łowimy na łowiskach prywatnych (karpie, karasie, płocie, liny) , nie przewidujemy łowienia na rzekach.

Poszukuję wędki, która będzie dostosowana do łowienia metodą spławikową, ale w razie potrzeby będzie posiadała możliwość przerobienia jej na grunt. Myślę o wędce teleskopowej (zajmuje mniej miejsca) ale jeżeli uważacie, że 3 częściowa jest lepsza- mogę skłonić się ku niej :)

Jeżeli jest w ogóle taka możliwość chciałabym zmieścić się w 100zł. Zależy mi na tym, aby jej wykonanie było nieco solidniejsze, żeby "wybaczało" błędy wędkarza :)

Jak myślicie- da się coś z tym zrobić? Doradzicie?

pozdrawiam

Zuza

Jak myślicie- da się coś z tym zrobić? Doradzicie?

Niestety nie. Już uzasadniam.

Mąż nie jest początkującym, a więc wie i jest świadom co mu odpowiada.

Rozpatrywanie na linii: marzenia-potrzeby-możliwości jest nie tyle ryzykowne, co nierealne. Napisałaś, że nie masz pojęcia o sprzęcie, więc nie ma takich rozmów pomiędzy Wami. Mąż docenia fakt, że z nim jeździsz, ale także szanuje Twoją niezależność oraz Twój niczym nie ograniczony wypoczynek a nie przynudzanie o sprzecie.

Reasumując, kupując mu cokolwiek z polecenia kogoś innego na 99% nie trafi się w gusta, że o marzeniach nie wspomnę. A co do marzeń to śmiało możesz jeszcze dorzucić 500zł do tej stówki, bo naprawdę fajny sprzęt i solidnie wykonany jest naprawdę drogi.

A teraz wersja nieco optymistyczniejsza.