Ufolek8 Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 (edited) Witam wszystkich mam do was (doświadczonych) pytanko Czy taki zestawik wędka plus młynek dla początkującego i weekendowego wędkarza będzie dobry na start. Wędka: Kołowrotek: Śledziłem trochę fora w poszukiwaniu sprzętu dla siebie i myślę, że ten będzie ok. Waga zestawu będzie dość niewielka. Martwi mnie tylko ilość przelotek na wędzisku bo jest ich 6 na długości 2.70, ale nie znam się na tyle aby to ocenić jakie to ma znaczenie w efektywności połowu i jego komfortu. Będę łowić z brzegu. Nastawiam się na: okonie, małe szczupaki, klenie czasem pstrągi. Przynęty: gumki, kopyta, małe i średnie woblery, małe obrotówki Miejsca połowów: brzegi: rzek, stawów Proszę was o konstruktywną opinię. z góry wielkie dzięki za pomoc Edited March 7, 2016 by wind edycja linków Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Czy taki zestawik wędka plus młynek dla początkującego i weekendowego wędkarza będzie dobry na start. Zestaw będzie OK. Ale jak Ty tam naliczyłeś 6 przelotek, skoro mnie wychodzi ich 9? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufolek8 Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 Zestaw będzie OK. Ale jak Ty tam naliczyłeś 6 przelotek, skoro mnie wychodzi ich 9? Z fotografii tego modelu wynika że 9, wiem o tym. Ale na stronie w modelu 2.7 podane jest 6 ( sprawdzałem na kilku sklepach) więc nie wiem jak jest naprawdę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Faktycznie, ale widać je dokładnie tutaj. Spoko, będzie dobra na początek przygody. W późniejszym czasie i tak będziesz chciał sobie pokupować coś bardziej specjalistycznego pod konkretną rybę. Link to comment Share on other sites More sharing options...