Damian Wu Posted July 1, 2018 Report Share Posted July 1, 2018 witam serdecznie, planuje zakup pierwszej wędki karpiowej ale nie mam pojęcia jaka wybrać, ponieważ jestem w tym "zielony" wędka będę lowil na niedużych łowiskach z rzutu .karpie do ok 10 kg -budżet jaki posiadam to ok 500 zl - 250 zl na wedzisko i 250 zł na kołowrotek -długość najlepiej 360. proszę o pomoc, z góry dziękuję 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKarp Posted July 2, 2018 Report Share Posted July 2, 2018 Na początek proponuję np Daiwa Black Widow 12"/3lb w dwu składzie i kołowrotek SPRO SUPER LONG CAST LCS 555. JKarp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damian Wu Posted July 2, 2018 Author Report Share Posted July 2, 2018 też myślałem nad Daiwa ale przeraża mnie długość transportowa. A co powiesz o karpiowce 3 m ? lub 2.70 ? Jak tym się lowi? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKarp Posted July 3, 2018 Report Share Posted July 3, 2018 Jak masz doświadczenie to taka wędka 3 m jak najbardziej. Poza tym jak piszesz będziesz łowił z rzutu a wędką 3 m jakoś za daleko rzucić się nie da. Napisz o jakich odległościach mówisz jeśli chodzi o te rzuty. Jak nie dwu skład to w może poszukaj tej Daiwy w trzy składzie. JKarp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damian Wu Posted July 3, 2018 Author Report Share Posted July 3, 2018 Nie mam właśnie doświadczenia. myślę że ok 40 -50 m 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JKarp Posted July 4, 2018 Report Share Posted July 4, 2018 To w sumie możesz kupić karpiówkę o długości 3 metry. Jednak na początek, dla nauki zacznij od kija 360 cm w trzyskładzie. JKarp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...