Daniel Smagacki Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 (edited) Witam Mam problem z Shimano Stradic 4000 hg od pewnego czasu czuć opór podczas zwijania na jakiś czas mija i chodzi płynnie by po jakimś czasie znów ciężej chodzić .Gdy ciężko chodzi wystarczy zaciac rybę lub zaczepić o coś i silniej pociągnąć by znów chodził gładko . Co to może być ??? dodam że był już na serwisie i nic nie pomogło !! Edited December 26, 2018 by Daniel Smagacki Bledy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 (edited) Upadł Ci kiedykolwiek? Ja bym mu zaaplikował taką terapię: Zdejmij szpulę i na ośkę puść 2 - 3 kropelki oleju wazelinowego (trzymając kołowrotek osią w pionie!). Kręć korbką (nie za szybko!) dotąd aż olej wciągnie pomiędzy ośkę, a napęd rotora. Powtórz zabieg jeszcze dwukrotnie. Potem odkręć korbkę i wpuść tego samego oleju w łożysko po jednej stronie, pokręć korbką aż olej wciągnie do wewnątrz, powtórz jeszcze dwukrotnie. Potem z drugiej strony na drugie łożysko i ponownie powtórz. Zabieg ma przede wszystkim rozrzedzić stary zapieczony smar. Ale! Jeśli powodem jest lekuchno choćby skrzywiona ośka, a ją właśnie podejrzewam, to i na to powinno pomóc. Edited December 26, 2018 by Jotes 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Smagacki Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 Witam Dzięki za zainteresowanie tematem! Co do pytania ,nigdy nie upadł i chodził tak od nowości tzw.od 4 -5 wypadu nawet po serwisie też tak chodzi dodam ma 2 lata i dosc mocno obciążony był po 4 godziny tak 2 -3 razy w tygodniu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotes Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Godzinę temu, Daniel Smagacki napisał: Co do pytania ,nigdy nie upadł i chodził tak od nowości Co wcale nie oznacza, że komuś nie upadł, np w sklepie, w hurtowni... Spróbuj z tym olejem, ale koniecznie wazelinowym, bo jest bardzo delikatny i najodpowiedniejszy do takich precyzyjnych mechanizmów. Ps. Jeszcze tak przy okazji, zanim posmarujesz: poluzuj hamulec do minimum, popchnij korbkę, żeby rotor zaczął się kręcić i obserwuj szpulę. Napisz co dzieje się podczas tego "zacięcia", czy coś widać i słychać? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.