Skocz do zawartości

Jaki kij wybrać? Oto jest pytanie...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującym wędkarzem i poszukuje kija na wody stałe jeziora/stawy itp.

Zależy mi na kiju którym będę mógł dobrze wyciągac z wody małe jak i duze ryby oto moje propozycje którą wybrać ?

MIKADO FURRORE 3K FEEDER 3,60m 120g 360

Jaxon Genesis Pro Feeder 3,60m / 50-120g

MITCHELL AVOCET FEEDER R 3,60m 120g

Fiume Precision Feeder 360 cm 120g

Dziękuje za pomoc :D

ps. dodam jeszcze ze to chodzi mi o feeder

W drugiej częsci posta chciałbym dobra do tego kołowrotek oto moje propozycje :

OKUMA Ceymar BF CMBF-340

Cormoran Corcraft-br 5PiF 4000

DRAGON MEGA BAITS ELITE FR535i

Edytowane przez hege
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałeś bardzo trudne pytanie. Trudne dlatego że wymieniłeś sporą listę wędzisk bo od nich zacznę. Żeby odpowiedzieć na pytanie czy któreś z nich będzie wskazywać delikatne brania na wodzie stojącej trzeba by je znać praktycznie. Nie znam żadnego więc nic na ich temat nie powiem. Feeder na wody stojące a feeder na rzekę to dwie różne sprawy. Kiedyś napisałem coś takiego, przeczytaj link niżej.

Wedkuje.pl- Feeder - wędziska

 

Kołowrotki wybrałeś małe, za małe a w związku z tym za słabe. Ich moc ma pozwolić im bezawaryjnie operować zestawami w granicach ciężaru wyrzutowego wędzisk. Nie poradzą temu t maleństwa. Sypną się i to szybko.

Wedkuje.pl- Feeder - kołowrotki

Edytowane przez hege
edycja linków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jaki kołowrotek bardziej by odpowiadał ? Zaraz zapoznam sie z Pana materiałem bardzo dziękuje za podesłanie.

Ps. Znalazłem jeszcze takie wędzisko może testował Pan go kiedyś Robinson Diplomat Feeder 3,6m 40-120g

Edytowane przez hege
edycja linka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kołowrotków które wybrałeś znam Elite i możesz spokojnie go wziąć ale model 550 czyli większy od 535 który proponowałeś.