ZENNNNN Posted July 25, 2019 Report Share Posted July 25, 2019 Witam wędkarska rodzine ;) mam do was pytanie jestem w trakcie kupywania sprzetu dzis przyszedl kołowrotek SPRO SUPER LONG CAST PRO 4000 niestety na wędkę karpiowke musze jeszcze troche poczekac i tu pytanie do was posiadam taka federke https://www.wedkarski.com/wedki/2879-wedka-adventure-feeder-jaxon.html warto na nia zakladac ten kolowrotek poki co czy dac sobie spokoj.Jestem początkujący dlatego pytam czy takie polaczenie wogole ma sens (tymczasowo). Drugie pytanie czy pod ten kolowrotek dobrze bedzie pasowac wedka daiwa black widow. Dziękuję za odpowiedzi i wszelkie sugestie co do sprzętu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryukon1975 Posted July 26, 2019 Report Share Posted July 26, 2019 Kołowrotek o którym piszesz jest zdecydowanie za duży do lekkiego feedera który masz. Możesz oczywiście go użyć do niego przez jakiś okres ale pamiętaj by nawinąć do niego żyłkę o odpowiedniej średnicy 0,20-0,25 mm nie grubszą. Do karpiówki którą chcesz kupić będzie on pasował jak najbardziej tylko tam oczywiście żyłka musi być już grubsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...