Skocz do zawartości

Zestaw na spining dla początkującego


Scinek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po usłyszeniu pochlebnych opini o spinningu postanowiłem spróbować swoich sił w tej metodzie połowu i stąd moje pytanie czy sprzęt który posiadam nadaje się a mianowicie:

Wędka: Mikado Golden lion float 5m masa wyrzutowa do 30g

Kołowrotek: Konger Medalist 520

Żyłka: Mikado Silver Eagle 0,30mm

Wobbler: Kamatsu Vibbra 17g

Jestem początkującym wędkarzem i nie posiadam drogiego sprzętu.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj,

więc po kolei:

wędzisko - na pewno nie, za długie, za ciężkie przeznaczone do innych metod, jego praca nie pozwoli na prawidłowe prowadzenie przynęty i sygnalizowanie brań

kołowrotek - nie znam, po oznaczeniu wnioskuję, że to jakiś duży model

żyłka - w połaczeniu z młynkiem i wędziskiem nieporozumienie w spinningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wind dobrze gada za długa wędka to po pierwsze. najlepiej zacząć od szczupaka którego najłatwiej namierzyć i złowić na spinning

wędka długość 2,7m cw 15-40g (szybka akcja)

kołowrotek rozmiar 3000

plecionka 0,15-0,18

i do boju

Edytowane przez Minus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chciałbym na dobry początek i złapać szczupaka. Dostałem od dziadka wedkę ma 260 cm składa się z dwóch części które łączą się w połowie ma drewnianą rączke i wygląda solidnie. Wędka jest dość stara nie ma żadnych naklejek więc nie wiem z jakiej jest firmy. Jak myślicie nada się?

Minus możesz mi polecic jakiś konkretny kołowrotek?

Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach