Scinek Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 Witam, po usłyszeniu pochlebnych opini o spinningu postanowiłem spróbować swoich sił w tej metodzie połowu i stąd moje pytanie czy sprzęt który posiadam nadaje się a mianowicie: Wędka: Mikado Golden lion float 5m masa wyrzutowa do 30g Kołowrotek: Konger Medalist 520 Żyłka: Mikado Silver Eagle 0,30mm Wobbler: Kamatsu Vibbra 17g Jestem początkującym wędkarzem i nie posiadam drogiego sprzętu. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 witaj, więc po kolei: wędzisko - na pewno nie, za długie, za ciężkie przeznaczone do innych metod, jego praca nie pozwoli na prawidłowe prowadzenie przynęty i sygnalizowanie brań kołowrotek - nie znam, po oznaczeniu wnioskuję, że to jakiś duży model żyłka - w połaczeniu z młynkiem i wędziskiem nieporozumienie w spinningu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scinek Posted October 17, 2012 Author Report Share Posted October 17, 2012 W takim razie jaka metoda połowu będzie najbardziej trafna w połączeniu ze sprzetem który posiadam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 metody spławikowe. Tyle, że zmieniłbym żyłkę, 0,18-0,20 to max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minus Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 (edited) Wind dobrze gada za długa wędka to po pierwsze. najlepiej zacząć od szczupaka którego najłatwiej namierzyć i złowić na spinning wędka długość 2,7m cw 15-40g (szybka akcja) kołowrotek rozmiar 3000 plecionka 0,15-0,18 i do boju Edited October 17, 2012 by Minus Link to comment Share on other sites More sharing options...