arwena03 Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 WItam no więc od razu zaznaczam że jestem całkowicie zielona z tego tematu otóż potrzebowała bym pomocy, jak wiadomo zbliża się gwiazdka a co za tym idzie prezenty (wydaki) chciała bym kupić mężowi wędkę, Kiedyś mi opowiadał że chciał by nauczyć się łowić. jaka wędka była by dobra dla początkującego, i jaką sumę trzeba by na to przeznaczyć? oglądałam wędki na allegro ale dla mnie to jakaś czarna magia i muszę sprawdzić czy wogóle mnie na to stac ojej, widzę że też sa podbne tamty, to zabiram się za wertowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Napisz jeszcze gdzie ewentualnie w okolicy mąż mógłby łowić. Staw, jezioro, rzeczka, rzeka .... i jakie ryby. Lubi siedzieć z piwkiem w garści na krzesełku czy raczej jest "łazik"?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arwena03 Posted November 20, 2012 Author Report Share Posted November 20, 2012 w okolicy są jakieś stawy, przypuszczam że z piwkiem a ryby to nie wiem, nie znam sie ale kiedys z kuzynem gdzieś był to chyba karpie łowili Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Połączyłem posty . Poprawilem też tytuł, w przyszłości może jeszcze jakaś kochana żona będzie szukać wędki dla swojego faceta . Jeśli tak to może gruntowki??? Fedder czy nawet typowa karpiówka skoro są karpie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woldi Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 A może dla początkującego coś z Twojego podwórka wind i bacik? Link to comment Share on other sites More sharing options...