Jump to content

Wędzisko - prezent dla męża.

arwena03
 Share

Recommended Posts

WItam ;) no więc od razu zaznaczam że jestem całkowicie zielona z tego tematu :) otóż potrzebowała bym pomocy, jak wiadomo zbliża się gwiazdka a co za tym idzie prezenty (wydaki) ;) chciała bym kupić mężowi wędkę, Kiedyś mi opowiadał że chciał by nauczyć się łowić. jaka wędka była by dobra dla początkującego, i jaką sumę trzeba by na to przeznaczyć? oglądałam wędki na allegro ale dla mnie to jakaś czarna magia :o i muszę sprawdzić czy wogóle mnie na to stac ;)

ojej, widzę że też sa podbne tamty, to zabiram się za wertowanie :)

Napisz jeszcze gdzie ewentualnie w okolicy mąż mógłby łowić. Staw, jezioro, rzeczka, rzeka .... i jakie ryby. Lubi siedzieć z piwkiem w garści na krzesełku czy raczej jest "łazik"??

Połączyłem posty ;). Poprawilem też tytuł, w przyszłości może jeszcze jakaś kochana żona będzie szukać wędki dla swojego faceta ;).

Jeśli tak to może gruntowki??? Fedder czy nawet typowa karpiówka skoro są karpie.

A może dla początkującego coś z Twojego podwórka wind i bacik?

Karpie są woldi, ciężko będzie dać radę, skoro wcześniej nie łowił.

a tak do 140-150 zł coś dało by radę kupić? z tego co zauważyłam to kołowrotki i wędki chyba kupuje się osobno, a jak to wygląda z zestawami? czy lepiej by było kupić osobno? i co jeszcze jest potrzebne?

Zestawy omijaj z daleka. Za 150zł może coś się i znajdzie. Co do pozostałych gratów to .... od groma tego jest. Linki, ciężarki, spławiki, koszyki, sprężyny, przypony, haczyki, zanęty, przynęty, podpórki, siatka, podbierak, i wiele wiele innych. :D I wszystko jest potrzebne!!! Koniecznie :D :D :D

Czarna Maaaaagia... :o

sama na pewno bym już sobie z tym nie poradziła :P

e tam sznurek, ja zawsze myślałam ze wystarczy nóg nie myć przez miesiąc i je do wody włożyć :D

ps. jak bym mogła prosić linka z jakas przykładową wędką i kołowrotkiem i czyś tam co jeszcze pewnie jest potrzebne :D