swengard Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Witam! Jestem początkującym spinningistą. Chciałbym dobrać sobie odpowiedni sprzęt (kolowrotek, zylke/plecionke, przynety) do wędki mikado feeling 270 cw do 13g. Słyszałem ze to w miarę dobra wędka do łowienia okoni i małych szczupakow. Mam zamiar łowić na jeziorach z brzegu lub wolno płynących rzekach. Chcę zmieścić się z cena kolowrotka do150 zł. Za wszelkie rady będę dozgonnie wdzięczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
wind Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Automatyczna wiadomość Temat przeniesiony z forum "Spinning- łowienie dla aktywnych" do "Sprzęt wędkarski dla początkujących Wędkarzy.". Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymonxx Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Wędka rzeczywiście bardzo fajna, jak na te pieniądze. Kupiłeś ją niedawno, czy masz ją już jakiś czas? Kołowrotek i reszta sprzętu do tego kija.. hm.. Ja przez pierwszy okres używania tego wędziska miałem podpięty do niego kołowrotek Mistrall Siro Spin 2000. Wtedy dałem za niego jakieś 70 zł, teraz wart jest koło 100. Naprawdę fajny, lekki i wytrzymały młynek, do lekkiego okoniowania (bo mam nadzieję, że małe szczupaki mają być niespodziewanym przyłowem) jest naprawdę spoko Plecionka odpada, ponieważ nie masz funduszy. Mimo tego i tak polecam żyłkę, ponieważ jest ona w kilku aspektach lepsza od plecionki podczas łowienia okoni. Osobiście polecam żyłkę strofa. Średnica 0,14-0,16 bo czasem zapas mocy może się przydać. Taki zestaw pochłonie jakieś 120 zł. Do tego weź sobie jakieś 20 paproszków w różnych kolorach i rozmiarach od 3-5 cm i główki jigowe na odpowiednich hakach oraz ciężarze dobranym do warunków panujących na łowisku. Idealny zestaw dla początkującego okoniarza Link to comment Share on other sites More sharing options...