Kanaura Napisano 25 Lipca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2023 Witam. Jestem początkującym spinningistą i zamówiłem zestaw. W zestawie znajduje się? No właśnie, żyłka? plecionka? Fluocarbon? Jest to Ultimate pro-8 braid o średnicy 0.14mm 8kg. Chciałbym widzieć co to jest i czy będzie ona w stanie wyciągać szczupaki, sandacze itp. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwykły michał Napisano 25 Lipca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2023 5 hours ago, Kanaura said: Jest to Ultimate pro-8 braid o średnicy 0.14mm 8kg. Chciałbym widzieć co to jest i czy będzie ona w stanie wyciągać szczupaki, sandacze itp. Plecionka. Łowiłeś kiedyś ryby? Nie pytam złośliwie ale pytanie jakie zadajesz sugeruje, że może kilka razy w życiu. Spokojnie wystarczy pod warunkiem, że ustawisz hamulec i nie będziesz holował na siłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanaura Napisano 25 Lipca 2023 Autor Zgłoszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2023 55 minut temu, zwykły michał napisał: Plecionka. Łowiłeś kiedyś ryby? Nie pytam złośliwie ale pytanie jakie zadajesz sugeruje, że może kilka razy w życiu. Spokojnie wystarczy pod warunkiem, że ustawisz hamulec i nie będziesz holował na siłę. Dziękuję za odpowiedź. Parę razy byłem i znalazłem nowe hobby. Nie odrazu rzym zbudowano. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwykły michał Napisano 26 Lipca 2023 Zgłoszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2023 Pamiętaj o ustawianiu hamulca przy kołowrotku i spokojnie dasz radę z cieńszą linką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...